Nod juni 2021

Thanks meiden! Die MA was echt een hel, maar we hebben het samen heel goed kunnen verwerken. Hopen dat het volgende keer beter gaat ❤

Fijn Lila, dat je eindelihk duidelijkheid hebt!

@lissocat ik heb een ma gehad met 11 weken 9 jaar geleden en toen was ik pas na 32 maanden weer zwanger. Ik begrijp dus wel een beetje wat jullie hebben doorgemaakt?

Hi meiden! Gefeliciteerd voor de zwangeren! 
Ik zit nu op dag 12 van m'n cyclus. Volgens m'n app krijg ik pas volgende week m'n eisprong, heb vaak een cyclus van een dag of 31.
Vorige maand was mijn menstruatie heel raar.. verloor 1 dag bruine afscheiding, de dag erop helemaal niks meer en daarna werd ik kort en licht ongesteld voor een paar daagjes. Nou ging ik net naar de wc en had ik opeens heel licht roze afscheiding na t plassen. Kan dat dan ook weeet bij een naderende ovulatie horen ofzo? Heb al daaagen een enorm opgeblazen buik en en obstipatie dus m'n hoofd maakt meteen overuren?

Hallo meiden,
Vannochtend heb ik getest met een vroege test, dit was negatief. Nu afwachten of ik dit weekend ongesteld ga worden. Denk het wel, anders was de test wel positief geweest.

Wondertje, sorry dat je dit ook hebt moeten meemaken❤
Ik hoop dat ik toch wel weer iets sneller zwanger ben haha. Vorige maand voelde ik me echt nog niet helemaal mezelf, maar deze cyclus wel en nog beter! ?

Ik had als het goed is 20 mei mijn ei sprong gevoeld en dan zou ik gister ongesteld moeten en anders vandaag of morgen denk ik? Kan het ,ijn dat je later ongesteld ondanks dat je je eisprong wel heb gehad?

Terug
Bovenaan