Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ah jammer Flups! Ik zit nog in spanning, morgen is volgens de app mijn mogelijke NOD. Afgelopen week lichte steekjes in mn onderbuik gevoeld maar verder niets. Ik hoop dat er iets gaande is, maar er zijn nog weinig tekenen van. Komende dagen even afwachten.
En de zwangere meiden, van harte! Wat heerlijk!!
[quote quote=10456873]@girlssmom gefeliciteerd❤️wanneer was je nod en hoeveelste ronde?[/quote]
Dat is het hem nou juist, ik ben 4 maanden geleden bevallen van onze tweede dochter ?? ik geef ook nog steeds borstvoeding en heb 9 mei mijn eerste menstruatie gehad na de bevalling.
Nog een beetje onwerkelijk... maar zeker welkom! Was eigenlijk niet de bedoeling, hebben 1x onveilige sex gehad en dat was 3 dagen na mijn menstruatie.
@girlssMom wel bewust zo snel voor een 2de gegaan? Alleen maar super fijn toch dat het zo snel weer is gelukt??En borstvoeding is geen anti conceptie dus ook dan kan 1x seks genoeg zijn?
@girlssmom wauw gefeliciteerd! Dat is heel snel ja! Komt allemaal goed?.
Ik zit nu 3 dagen voor nod en diarree gehad vannacht en zo misselijk. Wel op terras gegeten maar geen gekke dingen. Toch een reactie daarom.. pffoe wat een rotnacht.