Nod juni 2021

Gefeliciteerd voor alle zwangeren! ❤

Ik verwacht eind deze week mijn eisprong. Ik denk donderdag of vrijdag. Alleen heeft mijn man woensdag, donderdag en vrijdag nachtdiensten ? we moeten dus maar een beetje creatief gaan zijn! ?

Jammer Femkemini!
Hier nog even wachtbankje, maar ik denk dat ik ongesteld ga worden ivm gerommel in mn onderbuik. Dacht dat vandaag mn NOD zou zijn, maar ik zag op mn app dat ik pas op dag 26 zit van cycli die schommelen tussen 28-33. Ik houd komende week dan nu maar aan als NOD.
Wil nog niet testen omdat ik liever pas test als er meer tekenen zijn dan alleen mn eigen hoop dat het raak zou kunnen zijn :) 

Hier cd13 maar ovulatie testen nog hartstikke negatief?

Zijn alle dames waarvan de Nod is verlopen zonder hartje ongesteld geworden??

@Leeuwin, bijna dus. Spannend! 
Ik verwacht mijn Nod pas 19 juni. Dus moet nog wel even wachten. 

@mirtjemirtje, good luck! 

Spannend allemaal!!

Ik had vandaag een babyshower van een vriendin, en ondanks dat ik riep dat het allemaal wel goed ging, had ik er wel moeite mee zo na mn eigen MA. Ben niet superlang gebleven (heb uberhaupt al een hekel aan babyshowers).

Also, iedere keer als ik de app open krijg ik een overzicht van hoelang ik zwanger zou zijn geweest als ik geen MA had gehad, kan dit ook uit? Zo confronterend, alsof ik het zelf al niet iedere dag bedenk ?

Terug
Bovenaan