Nod juni 2021

Spannend allemaal weer voor de wachtende.

@Fietsmama balen zeg :( Lucky nr 7 klinkt goed

@Depss wanneer ga je testen? Morgen ook al?

Hier gisteren een knal positieve ovu test gehad (iets vroeger dan verwacht) dus meteen maar weer even gezellig gemaakt.
Ben benieuwd vanochtend was mn temp wel al ietsje hoger 0,2.

@IsaV ik denk dat ik morgen en morgen avond even afewacht en dan donderdag ochtend test. 
Oh goed dat je een positieve Ovu test had:) Dan zie je toch dat het inderdaad helpt die testen als je ovulatie vroeg is. 

Gisteren is het bloeden toch begonnen ? blijf het toch gek vinden nadat ik een digitale test heb gedaan kwam er 2-3 weken op en een uur later helderrood bloedverlies. 

Wat erg Girlsmom...  Mijn nod is denk ik 12 juni als ik uit ga van 32 dagen. Vorige cyclus was 35... maar dit was een uitschieter. Ronde 5.Voel me best goed, zere tepels zijn zo goed als verdwenen. Wel vaak steekjes rond mn liezen en heel af en toe wat buikpijn. Sinds 2 dagen super verkouden. En wat meer (erg dunne, heldere) afscheiding. 'S avonds / eind vd middag echt een opgeblazen buik.. spannend. Mensen hiermee ervaring? Ben er wel veel mee bezig, best vervelend soms. 

Spannend dat wachten hoor @Depss. 
Ja die ovu testen icm temperaturen maakt het deze ronde wel erg duidelijk voor mij. Dat vind ik wel fijn. :) Voorheen had ik of ovu test of temperaturen maar dat is dan toch een beetje vaag. Nu heb ik beide.
@Girlssmom denk je dat het zeker je menstruatie is? En dat het er niet bij hoort? Een vriendin van mij had ook bloedverlies (op 6 weken dacht ik) en ik denk dat het soms niet altijd iets wil zeggen. Die heeft gewoon een gezond kindje op de wereld gezet :) Natuurlijk kan het ook dat het is afgebroken nu ik heb er geen ervaring mee maar omdat je een positieve test hebt/had? Heb je ook menstruatie krampen? Of echt maar een beetje bloedverlies?
@Mickie, nee dat herken ik niet perse maar ik ben ook niet echt een goede referentie want bij mij is het altijd circus in mijn buik haha :D

Mijn nod staat verkeerd op het lijstje. Vandaag 2/3 dpo.. weet het niet helemaal zeker want heb het dit keer niet duidelijk gevoeld.. wel cb smiley gehad vrijdag.. nod is 19 juni. Waaaaaa wat spannend weer.

Terug
Bovenaan