Nod juni 2021

@EllaB hier ook nog op het wachtbankje. Deze week ergens NOD (cyclus van ong. 30/31 dagen). Maar voelde dit weekend dat ik ongesteld moest worden. Dus beetje teleurgesteld. Was natuurlijk ook ijdele hoop dat het gelijk raak zou zijn. Maargoed, we zijn er nog niet. Donderdag NOD. Ook ik test liever pas dan of die dag erna net zoals Fietsmama. Gewoon ook om niet teveel te moeten twijfelen en turen. Maargoed misschien dus geen test nodig. We'll see. 
Succes iedereen :)

@Lissocat Ik heb geregistreerd op de app door random een zwangerschap toe te voegen en die heb ik daarna weer verwijderd via de webbrowser. Nu gebruik ik de app gewoon zonder problemen. ☺️

@lilaX mijn temp is vorige maand pas gestegen 1 week na mijn eisprong dus het kan nog?en je hebt een positieve ovulatie test gehad toch?

Ik gebruik ook de app maar heb nooit aangegeven dat ik zwanger ben dus het kan wel. Ik heb aangegeven dat ik een kinderwens heb?

Ik heb weer wat. Bruin bloedverlies verlies sinds gister. Moet donderdag ongesteld worden. Vorige cyclus ook alleen toen hield het stand in minimale mate tot aan mijn NOD. Nu wel echt een inlegkruisje nodig. Je zou denken aan een innesteling.. gister was het 10 dagen dpo. Iemand hier ook ervaring mee?

Ik zit nu op CD17 en heb al 4 dagen op rij een knipperende smiley. Ik denk dat ik deze maand dus eindelijk mn eisprong iets eerder kan verwachten. Ben benieuwd wanneer ik een vaste krijg ?

Terug
Bovenaan