Nee, dat is waar. Maar je kan er leuk je temperatuur in bijhouden eventuele symptomen en dergelijke. Alleen was ik verschoten van mijn basale temperatuur. Deze is tijdens mijn menstruatie rond 34,4. Ik dacht dat ik hoger zat. 22 mei was deze 35,7. Dag van de eisprong 35,3. Wel is het zo dat mijn temperatuur niet dadelijk steeg na de eisprong dit was pas 3 dagen later. Sinds vandaag zit ik op 36,2. Het is een voordeel om je eisprong te voelen. Maar geeft geen garantie dat zwangerschap onmiddellijk lukt. Want dit is ronde 2 voor ons. Maar als ik voel wanneer de eisprong is dan weet ik ook dadelijk in welke cyclus ik zit. Deze maand is het een cyclus van 29 dagen. Vorige maand zat ik op 31 dagen en die maand ervoor op 30 dagen. Ik wissel tussen 29 en 31 dagen. Eisprong voelen is vaak ook een pijnlijke bedoening.. Ik voel deze al sinds mijn puberteit. Maar soms is de eisprong serieus heftig. Lage buikpijn en elke maand is het een andere eierstok. Vorige maand was dit rechts. En deze maand links. En het moment nadat het eitje gesprongen is, is de pijn ook een pak minder. Ik voel het de dag ervoor dan is de pijn het ergste. En de dag erna of pak 16u erna ongeveer voel ik de pijn minderen. Maar ik kan niet op voorhand zeggen in welke cyclus ik zit. Enkel op basis van op welke dag ik mijn eisprong heb. Dan kan ik dit wel zien. Maar ik heb geen vast patroon. Elke maand is mijn cyclus anders.