Nod juni 2022

[quote quote=10560459]Spannend zeg voor iedereen! Mijn nod is op 4 juni. Dit is voor ons de 1e ronde dus ondanks dat mn lijf wat raar heeft gedaan heb ik geen idee of dit iets voorsteld of niet ? afwachten maar![/quote]
Ohh wat spannend!! nog een paar daagjes wachten, ik ben heel benieuwd.
 
Is dit het goede topic want ik kom er 2 tegen. 37 jaar 3de kindje ronde 3,5 jaar Nod 27 juni. Is het misschien een goed idee om een lijstje bij te houden met wie wanneer Nod heeft? Dan weten we waar iedereen in haar cyclus is en of er eventueel al symptomen kunnen zijn. 
 
Ik vind het tegen vallen hoeveel er daar gezegd wordt maar laten we het er op houden dat iedereen vandaag van het mooie weer heeft genoten?
 
Hey,
Ik zit vandaag 3 dagen voor mijn nod. Uit ongeduld vandaag een early test gedaan. Deze was negatief. Eisprong gehad op 24 mei. Ik heb wel pijnlijke borsten al een hele week. Maar dat zegt niets natuurlijk. Aankomende menstruatie kan ook zorgen voor pijnlijke borsten. Maar ik ga geen testen meer doen. Ik wacht gewoon tot woensdag. Dan moet ik normaal mijn menstruatie krijgen. Ik heb wel menstruatiekrampen gevoeld op 31 mei tot 2 juni. Maar dat zegt ook weeral niets want je weet niet of de innesteling is gelukt of niet. Vorige maand voelde ik 6 dagen na de eisprong hevige menstruatiekrampen, lage rugpijn en pijn aan de lies. Maar alsnog mijn menstruatie gekregen. Deze maand was de pijn een pak milder. Weet niet meer wat denken soms en is het beste gewoon wachten tot nod en zien of de menstruatie komt.
 
Spannend he gebruiker! Mijn nod is woensdag en ik heb eigenlijk alle symptomen al om ongesteld te worden    Mijn lf ligt tussen de 12 a 14 dagen .dus kan ook al morgen ongesteld worden . Echt een mindfuck. Terwijl ik ook weer ervaringen heb dat ik dacht ook ongesteld te gaan worden en hartstikke zwanger was 
 
Terug
Bovenaan