Nod juni 2022

 Ik voel mijn eisprong ook. En dat is hetzelfde gevoel wat jij beschrijft. Dus ik denk wel dat jij je eisprong hebt gehad op 27 mei. Per geluk blijft sperma lang leven. Als je 23 en 24 mei sex hebt gehad. Sperma blijft 3 tot 5 dagen leven. Sommige zelfs langer. Het is goed om sex te hebben de dagen voor de eisprong. Omdat het vaak lang duurt eer ze bij het eitje zijn. 
 
 
Jaaa ik mag hier weer mee praten, net een (bijna) positieve ovulatie test gedaan! (Denk ik)Dag 11. Dat is fijn want ik had lange cyclussen hier voor. Hopelijk vanaf nu weer normaal of is dit weer heel kort juist?
Als die klopt zal ik 12/13/14 juni mijn nod hebben! Spannend weeeeeer

https://i.postimg.cc/HWbhSkpX/AB7-C996-B-22-FB-4386-9263-C15-C2-D64-EE2-D.jpg
 
Jaaa ik mag hier weer mee praten, net een (bijna) positieve ovulatie test gedaan! (Denk ik)Dag 11. Dat is fijn want ik had lange cyclussen hier voor. Hopelijk vanaf nu weer normaal of is dit weer heel kort juist?
Als die klopt zal ik 12/13/14 juni mijn nod hebben! Spannend weeeeeer

https://i.postimg.cc/HWbhSkpX/AB7-C996-B-22-FB-4386-9263-C15-C2-D64-EE2-D.jpg
 
@Gebruiker10390256: Ahh okee, raar dat ik zo laat na een positieve test nog een eisprong krijgen...
het klopt om voor de eisprong sex te hebben, alleen is dit altijd een raadsel wanneer ik een eisprong heb. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, op het moment dat mijn lichaam signalen afgeeft van een eisprong test is altijd al positief op een eisprong.
Ik heb vanaf de 28ste rare menstruatiekrampen in mijn onderbuik, begon eerst links, toen rechts en nu precies in het midden. Voelt alsof ik elk moment ongesteld kan worden... pfff wat een onzekerheid allemaal!
 
Hoi allemaal,
Mijn nod is rond 13/14 juni. Gistermiddag om half 1 had ik een positieve ovulatietest van cb, een smiley dus. Savonds weer een test gedaan om half 11 en toen was er geen smiley meer. 
 
 
 
Spannend zeg voor iedereen! Mijn nod is op 4 juni. Dit is voor ons de 1e ronde dus ondanks dat mn lijf wat raar heeft gedaan heb ik geen idee of dit iets voorsteld of niet ? afwachten maar!
 
Normaal voel ik altijd wel wat steken in m'n onderbuik tijdens de eisprong. Maar nu helemaal niks. Vraag me af of de eisprong sl wel is geweest. Omdat ik maar kort een positieve ovulatietest had.
 
Terug
Bovenaan