NOD juni 2022

<p>Hoi hoi, </p><p>Misschien leuk om ervaringen uit te wisselen voor vrouwen die hun NOD hebben in juni. De mijne is op 12 juni, dus aankomende week de vruchtbare week. Spannend! <br />Ik ben sinds januari bezig voor ons eerste kindje, en jullie? </p>
 
Oh wat leuk dit haha. Hebben jullie dan ook aankomende week de vruchtbare week? 
ik heb besloten de ovulatie testen even te laten voor wat het is en gewoon regelmatig het bed in te duiken. Wellicht is dat minder stressvol haha. En jullie?


@mamavanRomee, hoe lang heb je er bij je eerste over gedaan? 
 
Denk dat mijn ovulatie pas 31 mei is (16e dag), maar m'n menstruatie is heel erg onregelmatig de laatste tijd. Normaal gesproken rond de 28 dagen maar laatste keren 34 (denk een heel vroege miskraam), 25 dagen en de laatste 30.

Deze ronde ga ik daarom wel testen, maar snap helemaal als je het niet doet :)
 
[quote quote=10558068]Oh wat leuk dit haha. Hebben jullie dan ook aankomende week de vruchtbare week? 
ik heb besloten de ovulatie testen even te laten voor wat het is en gewoon regelmatig het bed in te duiken. Wellicht is dat minder stressvol haha. En jullie?


@mamavanRomee, hoe lang heb je er bij je eerste over gedaan? [/quote]De eerste is rechtstreeks door de pil heen gekomen dus was niet gepland haha! Tweede hebben we iets langer voor nodig, nu 2 miskramen gehad helaas!

Dus ik ken het obsessieve gedrag van testen heel goed. ?
 
Hoihoi! Ik sluit me ook graag aan :)
Wij zijn sinds december aan het proberen voor ons tweede kindje.
Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden en omdat ik me vanochtend niet zo heel fit voelde dacht ik, dan doe ik gewoon een test. Helaas was die negatief dus we gaan weer door naar de volgende ronde. Verwacht dus vanmiddag of morgen ongesteld te worden en dan zal mijn NOD ongeveer 21 juni zijn. Wil wel weer ovulatietesten gaan doen eigenlijk zodat ik een beetje een gorde richtlijn heb voor m
 
Terug
Bovenaan