NOD juni 2022

[quote quote=10558107] De eerste is rechtstreeks door de pil heen gekomen dus was niet gepland haha! Tweede hebben we iets langer voor nodig, nu 2 miskramen gehad helaas! Dus ik ken het obsessieve gedrag van testen heel goed. ?[/quote]
Oh wat heftig! Zal er best even inhakken? 
Hopelijk mag het snel lukken voor je! Bij ons allemaal trouwens haha. 
 
[quote quote=10558337]Hoihoi, mijn nod is 8 juni. Ik heb woensdag mijn ei sprong. En dan die spannende ellendige 2 weken weer ? Wij zitten in ronde 6 voor ons 3e kindje.[/quote]
Haha echt hè. En dan zo spannend rondom de dag dat je ongesteld moet worden. Vol goede moed weer richting die datum! 
Ik zeg heel hard dat ik zo relaxt mogelijk wil zijn nu, maar ik ben er toch veel mee bezig, ook al test ik mijn ovulatie deze maand niet. Kunnen jullie jezelf heel rustig houden of zijn we er allemaal gewoon zoveel mee bezig? 
 
Mijn NOD is ook 12 juni, maar zitten pas in ronde 2, iedere keer weer spannend! Mezelf gezegd me niet te druk te maken en niet te veel mee bezig te zijn. Maar onbewust toch wel steeds mee bezig haha. 
 
Hihi hier hetzelfde. Probeer mezelf telkens te zeggen dat ik het los moet laten en er niet teveel mee bezig te zijn, maar het lukt me gewoon niet.
Zoals ik al dacht ben ik vandaag ongesteld geworden en ben ik nu alweer de dagen aan het aftellen tot aan de eisprong haha. Wat blijft dat wachten iedere maand toch vervelend.
 
TanTan, ik herken het volledig! Ik probeer mijzelf ook elke keer te beheersen. Maar als ik 1 zwangerschapstest heb gedaan dan lijk ik wel losgeslagen.

Hopen dat het snel lukt voor iedereen hier!! ??
 
Terug
Bovenaan