NOD juni 2022

Wat leuk! Wij zijn pas net gestart en nod op 4 juni. Zijn 27 (hij) & 32 (ik) Spannend allemaal en nu dus afwachten ?
 
Hey hey,
Mijn NOD is op 8 juni. Wij zijn bezig vanaf maart. Vorige maand mijn menstruatie gehad. Dus 23 mei is de pijn die ik voel van de eisprong begonnen en de pijn eindigde op 24 mei voormiddag. Dus hopelijk lukt het deze keer wel? Het is nog maar de 2de ronde. Je hoopt altijd dat het nu wel eens raak kan zijn maar ergens weet je wel dat je eventjes moet wachten.  Vooral omdat ik 37 jaar ben. Ik hou er rekening mee dat het voor ons wel langer zal duren dan bij een jonger koppel. Ik ben al blij dat ik gezegend ben dat ik mijn eisprong voel maar dat wil niet zeggen dat het snel zal lukken. De kwaliteit van de eitjes, innestelen wat zo een delicaat proces is. We zien wel. Ik kijk er wel naar uit dat het altijd mogelijk is nu om toch zwanger te zijn. 
 
[quote quote=10558526]Mijn NOD is ook 12 juni, maar zitten pas in ronde 2, iedere keer weer spannend! Mezelf gezegd me niet te druk te maken en niet te veel mee bezig te zijn. Maar onbewust toch wel steeds mee bezig haha.[/quote]
Ooooh leuk. Dus jullie hebben ook feest week nu? Hahaha
@TanTan, enorm jammer!! Vol goede moed naar de volgende maand. 


wel echt goed te lezen dat ik niet de enige ben die het niet los kan laten en er dus veel mee bezig is. ? 
 
Jaaa ik mag hier weer mee praten, net een (bijna) positieve ovulatie test gedaan! (Denk ik)
Dag 11. Dat is fijn want ik had lange cyclussen hier voor. Hopelijk vanaf nu weer normaal of is dit weer heel kort juist?
Als die klopt zal ik 12/13/14 juni mijn nod hebben! Spannend weeeeeer

https://i.postimg.cc/HWbhSkpX/AB7-C996-B-22-FB-4386-9263-C15-C2-D64-EE2-D.jpg
 
Is dit het goede topic want ik kom er 2 tegen. 37 jaar 3de kindje ronde 3,5 jaar Nod 27 juni. Is het misschien een goed idee om een lijstje bij te houden met wie wanneer Nod heeft? Dan weten we waar iedereen in haar cyclus is en of er eventueel al symptomen kunnen zijn. 
 
[quote quote=10561205]Is dit het goede topic want ik kom er 2 tegen. 37 jaar 3de kindje ronde 3,5 jaar Nod 27 juni. Is het misschien een goed idee om een lijstje bij te houden met wie wanneer Nod heeft? Dan weten we waar iedereen in haar cyclus is en of er eventueel al symptomen kunnen zijn.[/quote]
Goed idee. Ik heb m'n NOD tussen de 9 en 12 juni.. 
Vraag aan iedereen, ik heb vandaag vroege testen in huis gehaald omdat ik zondag een festival heb en ik dan even voor de zekerheid alvast wil testen. Dan zit ik ongeveer een week van tevoren. Ik kan er nu niet al eentje doen toch? Die zal sowieso negatief zijn? 
Ik moet me echt inhouden niet alvast te testen... haha 
 
Er zijn mensen die 6 dagen voor hun nod al licht positief testen . Alleen die kans is heel klein 
Ik zelf bij allebei mijn zwangerschappen testen 2 dagen voor mijn nod nog negatief en op mijn  nod ineens positief .
?
 
Terug
Bovenaan