NOD juni 2023

Hoe gaat het met iedereen op het wachtbankje? Hier vandaag ongesteld geworden, weer een cyclus van 26 dagen. Heb wel een late eisprong gehad, pas rond dag 18. Welke ovulatietesten gebruiken jullie?

Hoi lieve dames,

Allereerst gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is geworden deze maand! Ik ben zo blij voor jullie.
Voor iedereen die het nog niet gelukt is ik hoop dat het jullie snel gegund is.

Ik ben nieuw op het forum en wil graag aansluiten bij dit topic ondanks dat mijn nod 2 juli is. Ik zag geen topic voor jullie maar wil wel graag aansluiten.

Ik ben heb een zoon van ruim 2,5 jaar. Mijn man en ik zijn sinds april aan het klussen maar tot nu toe nog geen geluk. De eerste maand wel klachten gehad zoals misselijkheid etc maar helaas toch ongesteld geworden. Bij onze zoon waren we de eerste maand meteen zwanger dus was ik echt teleurgesteld omdat mijn ervaring zo snel was.

Sinds dit weekend ben ik misselijk op momenten maar ik slik ook medicatie waarvan een van de mogelijke bijwerkingen misselijkheid is dus het is echt heel frustrerend omdat ik denk blijf denken dat het een teken kan zijn.

April en mei heb ik vroege zwangerschapstesten gedaan maar ik merkte al snel dat ik hier mentaal niet goed op ging dus deze maand doen we dat niet. Ik had morgen kunnen testen. We gaan vandaag op vakantie t/m vrijdag dus ik heb ook lekker afleiding.

Mei en juni heb ik ovulatie testen gedaan en die waren allebei positief. Rond die periode en ervoor veel geklust dus ik hoop dat het ons deze maand gegund is.

Hoe gaat het met iedereen op het wachtbankje? Hier vandaag ongesteld geworden, weer een cyclus van 26 dagen. Heb wel een late eisprong gehad, pas rond dag 18. Welke ovulatietesten gebruiken jullie?
Ik gebruik de paarse ovulatie testen van Clearblue omdat die hoge vruchtbaarheid en piekvruchtbaarheid (ovulatie) laat zien

Ik gebruik die van de action. Heb ook 2 cyclussen die van clearblue gebruikt. Die paarse. Maar elke cyclus 30 euro aan testen loopt toch aardig op .

Ik gebruik die van de action. Heb ook 2 cyclussen die van clearblue gebruikt. Die paarse. Maar elke cyclus 30 euro aan testen loopt toch aardig op .
Ja die van clear blue vind ik erg duur. Ik heb nu die van 2besure maar ik weet niet zo goed of mijn eisprong nou echt zo laat is in mijn cyclus of dat die testen misschien bij mij niet zo goed werken. Als ik naar mijn lichaam luister dan lijkt mijn eisprong iets eerder te zijn. Ga eens een ander merk ernaast gebruiken om te vergelijken denk k

Hoi meiden

Ik ben erg lang stil geweest. Ruim 10mnd bezig nu en na de miskraam niet meer gepost. Vandaag dag 2 dgn voor NOD en al een hele zichtbare streep op de sensitest. Twee dagen terug was het een tuurstreep. De oploop gaat zoveel sneller dan bij de miskraam, bizar om te zien.
Deze ronde overigens wel de ovulatietesten van cb gebruikt (voor het eerst), ik wilde er niet teveel mee bezig zijn maar wel meer duidelijkheid over de ovulatie. Ik vond het wel een moeilijke keuze om met de ovulatietesten te starten, maar voorlopig blij met de beslissing.

Fingers crossed voorlopig, maar al heel blij om na al die tijd weer eens iets positiefs te zien. Ik voel mee met alle meiden die nog moeten wachten of voor de zoveelste ronde verder gaan. Ik heb vooral meer innerlijke rust de afgelopen tijd, heb dingen meer losgelaten en trok meer mijn eigen plan.

Geloof in jullie ❤️❤️

Gisteren helaas weer ongesteld geworden. Cyclus van 26 dagen dit keer. Vorige maand 24 dus ik begon stiekem al weer te hopen,.. Op naar een nieuwe ronde in juli.

Hier inmiddels 4 dagen overtijd. Had zaterdag ongesteld moeten worden. Nog niet ongesteld en test wederom weer negatief. Om gek van te worden haha.

Terug
Bovenaan