Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij een vroege test kun je t beste ochtendurine gebruiken, HCG hormoon ligt dan hoger. Succes met testenIk heb zojuist een vroege test gedaan 4 dagen voor mijn menstruatie maar helaas was deze negatief. Ik heb overdag getest dus niet met ochtend urine. Zou dat een verschil kunnen maken? Morgenochtend heb ik nog een test liggen.
In principe tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (omdat je je eisprong nooit precies weet tenzij je in een medisch traject zit en echo’s krijgt). Als je rekent vanaf 27 mei dan zit je nu op 7 weken. Vrouwen die een onregelmatige en/of lange cyclus hebben worden wel eens terug gezet omdat de eisprong dan wat later is geweest en dus ook de innesteling. Had je altijd een regelmatige cyclus? Mag je binnenkort weer voor een echo?Hi meiden, excuses voor mijn lange afwezigheid! Hopelijk gaat het goed met jullie er zijn er inmiddels wat zwangeren bij!
Ik ben momenteel volgens mijn berekening 6,5 week zwanger. Jeej! (Wel zo beroerd als wat bah)
Gister had ik mijn eerste echo (uitwendig), andere apparaat was kapot helaas. Ze schatte het kindje op 5w5d… ook (nog) geen kloppend hartje… ik zit super erg in de stress.
Ik heb verschillende apps de één zegt 7 weken 0 dagen en de ander 6 weken drie dagen. Hoe kan dat? Welke is juist? Die van 7 weken heb ik vanaf m’n eisprong/sex en de app die aangeeft dat ik 7 weken ben is vanaf m’n laatste menstruatie. Denk dat jullie dit hele verhaal ook verwarrend vinden, maar dat is momenteel de situatie! 27 mei laatste menstruatie en 12 juni eisprong en sex gehad.. daarna een week niet (kreeg de griep)!
Hi, dankjewel voor je antwoord!In principe tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (omdat je je eisprong nooit precies weet tenzij je in een medisch traject zit en echo’s krijgt). Als je rekent vanaf 27 mei dan zit je nu op 7 weken. Vrouwen die een onregelmatige en/of lange cyclus hebben worden wel eens terug gezet omdat de eisprong dan wat later is geweest en dus ook de innesteling. Had je altijd een regelmatige cyclus? Mag je binnenkort weer voor een echo?