Nod juni

Hi Anky oow maar als er nog geen bloed is zou ik zeker hoop houden! Wanneer ga je weer testen? Symptomen kunnen per zwangerschap verschillen, dus wie weet. Spannend!
Mijn menstruatie is nog steeds niet door gezet. Gister was het ineens helder rood, dacht he he zet dan maar door. Maar vandaag allemaal bruinspul(sorry voor details) bij het afvegen. Heb nog geen tampon of inlegkruisje nodig gehad. Zie ook dat mijn nod op 2/3 juni staat. Het moet zijn 1/2juni. Heb vanmorgen getest maar was negatief. Ik weet niet wat dit is. Heb nog nooit zo lang spotti gehad zonder dat het doorzet. Langste was ongv 2,5/3 dagen en dan had ik een inlegkruisje nodig. Het is nu inmiddels 4 dagen spotting bij afvegen. Helaas niks anders te doen dan afwachten. Ik probeer het van me af te zetten en van het lange weekend te genieten. Hoop dat dat jullie allemaal ook lukt!

@gebruiker witvloed voor nod is volgens mij symptoom van zwangerschap! Of heb je dat normaal ook vlak voor je menstruatie? 

Hoi,
Ik had 22 en 23 mei een positieve ovulatietest. Nu vannochtend eerst heel klein beetje bruin op toiletpapier. Daarna naar wc gaan paar druppels rood in wc en daarna weer een x wat meer bruine afscheiding op toiletpapier. Inmiddels nog een paar keer naar toilet geweest zonder bruine of rode afscheiding.  Normaal begint mijn menstruatie ook met bruine afscheiding en dan ene toiletbezoek wel en andere weer niet. Maar nu vind ik het wel erg vroeg om  bruine afscheiding te hebben. Is dit iets om met de gynaecoloog te bespreken? 

Fijne dokter heb je Tulpelientje! Klinkt niet alsof hij naar je luistert! ☹
Ik ben ook wel benieuwd naar de kliniek! Als ze mij onderzoeken en ze vinden niets, dan ben ik daar ook tevreden mee! Dan moet ik alleen meer geduld hebben! Nu ben ik alleen maar meer onzeker aan het worden.

Terug
Bovenaan