Nod juni

@noorr zou idd innestelling kunnen zijn. Maar is beter er vanuit te gaan dat het je menstruatie is. Je kan altijd nog testen als het bij heel weinig blijft en ineens stopt

Ik wil me graag aansluiten.
Op 28 april ben ik ons kindje verloren, miskraam bij 11 weken. Kindje zelf is gegroeid tot 9 weken. 5 mei is het bloeden gestopt. En nu zijn wij direct verder gegaan met het zwanger worden.
Na een miskraam wordt je tussen de 4 en 6 weken daarna ongesteld, het is nu 3 weken geleden dat het bloeden is gestopt. 
Vanaf daar tel ik die 4 tot 6 weken. Vandaag wat oud bloedverlies. Ik wil pas testen op 16juni want dan zijn de 6 weken voorbij dus ik ga uit van een NOD 16-6.
Wij waren zwanger in ronde 4, nu is het dus ronde 5.

Duim voor jullie allemaal! ?

Ja ik ga er idd vanuit dat het menstruatie is. Zo ging het bij mn vorige cyslus ook, toen was het wel meteen roze. Nu is het bruin en in de loop van de dag roze geworden. Maar wel veel vroeger. Zit pas op 7,8 of 9 dpo. Mijn lh piek was 19mei, dus ligt er een beetje aan wnr mijn ei gesprongen is na die piek. Wellicht dat mijn luteale fase ineens korte is deze maand? Iig vreemd allemaal. 

Jeetje MSnegeneen met 11 weken ben je toch al aardig ver. Heftig om dan nog een miskraam te krijgen. 
Duim voor je dat het gauw weer raak is maar dan een gezonde zwangerschap!
Hoe gaat het bij jou Noor? Nog doorgezet de menstruatie? 
Bij mij gisteravond tot vanmiddag helemaal geen klachten,ook de menstruatiebuikpijn was weg en nu denk ik dat toch weer wat te voelen. Heb ik toch echt weer het gevoel dat ik zeer binnekort ongesteld wordt helaas. Maar het enige andere is wel dat ik vrij vrolijk ben momenteel terwijl ik normaal toch wel chagerijnig ben voor mn menstruatie. maar misschien ligt dat vooral aan het mooie weer. Haha

He Anky, bij mij nog niet doorgezet. Vannochtend had ik helemaal niets kreeg weer wat hoop. Maar in de loop van de dag toch wel roze/helder rood verlies helaas. Maar nog niet echt doorgebroken. Grappig dat je zegt dat je vndg vrolijk bent Anky normaal ben ik vlak voor mijn menstruatie wat chagrijnig/verdrietig. Gister had ik er erg veel last van en veel gehuild en nu ineens niet. Terwijl het normaal wel aanhoudt een paar dagen. Wel af en toe wat hoofdpijn, maar wellicht niet genoeg gedronken. Als het morgen niet doorzet waag ik een testje op vrijdag. Iig nog geen buikkrampen. 

Hoi allemaal :) 
Wij gaan nu naar de 10e ronde. Ik ben sinds 2 maanden begonnen met ovulatietesten en ga nu ook beginnen met temperaturen. Ik heb het idee dat mijn luteale fase best wel kort is, namelijk 8 a 9 dagen. Vandaar dat ik nu ook ga temperaturen om dit uit te zoeken. 
Heeft iemand hier ervaring mee? En moet ik dit al melden bij de dokter of gewoon nog wachten tot we een jaar geprobeerd hebben. 
Alvast bedankt :)

Ik heb vanochtend een testje gedaan, heb er de hele nacht over gedroomd nl. Maar dikke vette negatief. Was ook geen early test dus eigenlijk best dom. Was gister ook nog overtuigd dat ik ongesteld ging worden maar die dromen vannacht maakte me aan t twijfelen haha. Nu heb ik nog maar 1 test over dus die bewaar ik tot maandag/dinsdag als ik dan nog niet ongesteld ben. 

Terug
Bovenaan