NOD LIJST DECEMBER

1: Ing4 4e ronde
      Lisalot 2e ronde
      Jo 3e ronde
      Johanna, 27 jaar 3e ronde, 1e kindje
      wonderenbestaan, ronde 11, 1ste ronde na MK
      Silvia: 5de ronde, eerste kindje
2:
3: Wietske, 37 jaar, 5e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen
      Tine, 31 jaar, 2e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen
4: Hunnybun, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus denk 33 dagen
5:
6: Ellie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 dagen
7:
8:
9: Filiz, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 29 dagen
10:
11:
12:
13: Mama in noorwegen, 28 jaar, 2e ronde, 3e kindje, cyclus 32 dagen
14: Carina, 29 jaar 3de ronde na miskraam (in totaal 8ste ronde) 1e kindje,
            cyclus 30  dagen
15:
16:
17:
18:
19:
20: Lucia, 32 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 37 dagen
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:

Gezellig dames.... Meeste kunnen weer beginnen met klussen, zet hem op ladiessssssss

Hallo Allemaal,

Vandaag toch maar mijn tweede en laatste ovulatietestje gedaan. En....helemaal positief !!!Ik heb dus nu mijn LHpiek.  op dag 13.
Begin nu alleen te twijfelen: deze maand hebben we besloten niet extra te gaan klussen zoals de afgelopen 4 maanden maar gewoon een maand lang om de dag. Betekend dat ik vandaag geen klusdag heb.........in de bijsluiter staat het advies te klussen op de dag van de Lhpiek omdat dit een of twee dagen voor de eisprong is en er zo een voorraadje klaar ligt.
Straks had ik wel vandaag moeten klussen........maar we willen om de dag doen wegens het zaad: men zegt dat het dan beter van kwaliteit is.
Wat zouden jullie doen ?

Liefs, Silvia

Het dak gaat er in ieder geval bij vele van ons nu af .....arme Sinterklaas en Zwarte Piet

Hoi Silvia,

moet je daar nog over nadenken? Je laat je kans toch niet voorbijgaan?
Gewoon vrijen. Een maand lang om de dag hebben we allemaal wel eens geprobeerd maar er zijn maar heeeeel weinig mensen die dat volhouden hòòr!

Trouwens voor iedereen, ik las op de site van 'babyboom' dat uit een nieuw Australisch onderzoek is gebleken dat om de dag helemaal niet beter is...beter iedere dag!!!!!!

Groetjes
Lucia

Hoi Lucia,

Bedankt voor de reactie !! Ik denk dat jouw advies ga opvolgen en vandaag het dak er weer af gaat......
Zaterdag stond toch al op de agenda dus dat komt mooi uit.
Misschien zondag dan ook nog maar als extra dag en dan maandag weer; Poeh: vanaf gisteren 5 dagen achter elkaar....heavy.....mag mijn man niet klagen .
Daarna maar weer om de dag.
Gelukkig lees ik dat meerdere stellen dat niet volhouden. We hebben dan nog twee weken te gaan, dus ik ben benieuwd of het ons gaat lukken.
Tot nu toe gaat het goed en we zijn deze maand eerder begonnen met klussen: meteen na mijn menstruatie.

Na het weekend is het lange wachten voor mij weer begonnen. Vind dit altijd een minder leuke tijd....dan weet je dan de eisprong voorbij is en duurt een nieuwe kans mocht het weer niet zijn gelukt weer zo lang. En die spanning en onzekerheid: om helemaal gek van te worden !!!

Groetjes, Silvia

Hier weer een keertje;

1: Ing4 4e ronde
      Lisalot 2e ronde
      Jo 3e ronde
      Johanna, 27 jaar 3e ronde, 1e kindje
      wonderenbestaan, ronde 11, 1ste ronde na MK
      Silvia: 5de ronde, eerste kindje
2:
3: Wietske, 37 jaar, 5e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen
      Tine, 31 jaar, 2e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen
4: Hunnybun, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus denk 33 dagen
5:
6: Ellie, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 dagen
7:
8:
9: Filiz, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 29 dagen
10:
11:
12: Gwen, 37 jaar, 6e ronde, 2e kindje,cyclus 28 dagen
13: Mama in noorwegen, 28 jaar, 2e ronde, 3e kindje, cyclus 32 dagen
14: Carina, 29 jaar 3de ronde na miskraam (in totaal 8ste ronde) 1e kindje,
            cyclus 30  dagen
15:
16:
17:
18:
19:
20: Lucia, 32 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 37 dagen
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:

Hoi Sylvia.

Moeilijk he, wanneer en hoe vaak? Bij onze eerste 2 kids deden we het denk 6 keer per week, maar de romantiek was al snel verdwenen. Nu bij de derde wilde ik proberen het uit liefde te doen. Maar als je er eenmaal voor gaat, is het moeilijk om het rustig aan te doen. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat als  we het elke dag doen, is de terleurstelling zo groot  als ik ongesteld wordt.  

De mannen hebben in ieder gaval niets te klagen

Groetjes mama in noorwegen  

Hallo MamavanNoorwegen en de rest natuurlijk !

O leuk je hebt al twee kids: jongen/meisje ? Hoe oud zijn ze ?
Hebben jullie naar de intocht gekeken van Sinterklaas ? Ik heb er een glimp van opgevangen: erg leuk. Zou het te gek vinden om volgend jaar met een dreumes te kunnen kijken en 's avonds de schoen zetten.
Was je snel zwanger geraakt bij de eerste twee ?
Voel jij je eisprong ? Ik heb sinds woensdagavond wat buikpijn zo af en toe. Gisterenavond had ik een heel raar gevoel in mijn buik en daarna kreeg ik een beetje een zeurende gevoel in mijn  buik. Toen ik in bed lag voelde ik een klein steekje neigend naar rechts. Heb nu wel wat meer doorzichtig  cervix op het wc papiertje maar niet veel zoals de vorige maand.
Alleen met temperatuur daar begrijp ik niks van: sinds 3 dagen is deze een graad omhoog gegaan en blijft zo. Kan me niet voorstellen dat ik een ei heb gehad voor de positieve test. Heel vreemd !

We hebben besloten toch maar extra te klussen na mijn positieve test. We willen toch geen risico nemen en tja je krijgt toch die drang na zo'n positieve test.
Maar inderdaad het risico is wel dat we super teleurgesteld ( en bang  dat we  misschien  geen kinderen kunnen krijgen )  zijn als het weer niet raak is. Je zou toch denken dat het wel raak MOET zijn als je een hele maand om de dag klust en in de vruchtbare periode extra.
Heel raar, maar heb wel het gevoel dat het deze maand gaat lukken, maar dat komt vast en zeker omdat ik net zoals jullie heeeeeeeeeeel graag wil: ik ben er nu echt klaar voor ! Ach, ik praat me nog maar wat moed in........

Het lange wachten is in ieder geval begonnen: over twee weken weten we hopelijk meer. Ondertussen blijven we klussen, hopelijk dat dat de tijd een beetje breekt.

Hoe is het verder met iedereen ? Volop aan het testen/klussen ?!

Heel veel succes allemaal en vergeet vanavond niet de schoen te zetten: wie weet wat de Sint ons hierin zal doen.......

Liefs, Silvia

Terug
Bovenaan