NOD lijst; laatste update!

dat klopt suusje26, maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, even praten hoe we het nu het beste aan kunnen pakken.
ben het nou wel een beetje beu hoor als ik eerlijk moet zijn.
maar ivf zie ik ook niet echt zitten, wel voor mijn eigen, maar niet voor mijn man, met de iui hoefde hij niet naar dokters of ziekenhuizen toe, dus geen vrij hoefde hij te nemen. maar wij moeten naar groningen toe, en hij moet zeker 2 dagen verzuimen dan, dat is 2 keer een paar honderd euro op een dag voor hem, want hij is eigen baas.
dus maandag maar even met de arts praten, wat we nu het beste kunnen doen.

Wist je dat..... ik eindelijk weer een beetje stabiele cyclus hebt van ongeveer 33 dagen. Mijn volgende NOD is dus 26 september, dat wordt tevens mijn 14e ronde!

Half september krijg ik de uitslag van alle onderzoeken bij de gynaecaloog en horen wij of we echt het medisch traject in moeten.

Liefs Vic

Hoi,

pxd@ 9 jaar al pffff erg lang hoor, zijn jullie al zo lang bezig met iui!Nee toch?
Is er bij jullie geen oorzaak gevonden waarom het niet lukt?
Bij IVF wordt de man inderdaad bij punctie en terugplaatsing verwacht.Kan ook niet anders,want na punctie kan je niet zelf naar huis rijden.
Bij terugplaatsing is het voor psychische belasting,het is toch een emotioneel moment,wat ik eerlijk gezegd ook niet alleen zou willen doen.

Maar 9 jaar is wel lang als je alleen iui hebt gehad.Wij zijn nu 3,5 jaar bezig hebben nu 6iui's,2x IVF en deze maand hopelijk 2dte cryo terugplaatsing.
Dan nog 1volledige poging en dan zit het erop.mits we zelf nog pogingen willen bekostigen.1willen we mischien wel doen,maar je moet er op een gegeven moment ook een keus maken om verder te gaan met leven.Anders ga je eindeloos door.En ja dat kan je emotioneel en lichamelijk ook niet aan.

Gr. Suusje

Gr. Suusje

Hoi,

We hebben een paar jaar geleden ook een aantal iui behandelingen gehad, maar door omstandigheden ben ik zo stom geweest om toen te stoppen.
Dit jaar hebben we alles weer opgehaald.
Maandag maar weer zien wat de arts zegt.

weet je dat mijn zoontje morgen voor t eerst naar de peuterspeelzaal gaat.hihi ik vind het best een beetje spannend. maar volgens mij vind hij het helemaal leuk.

moet een dezer dagen ongesteld worden. me tempratuur is nog steeds "hoog". weet iemand of je temp zakt op de dag dat je ongi word of als je al ongi bent geworden???
heb trouwens ook al een test gedaan en die was negatief. mijn cyclus is dus zo onregelmatig als t maar kan. grrr
gr hetty

@hetty ik zou het niet weten, heb deze maand elke dag getempt en zat met dezelfde vraag als jij maar heb constant de hele maand door 2 dagen laag temp en 2 dagen hoog temp... dus ik kon er niks uithalen.
vdg is mijn NOD, heb net getest en er stond zwanger op...... weet nog niet wat ik moet voelen ben helemaal aan het trillen.... ik ga zo huilen, ben bang om blij te zijn, heb namelijk vorige aamdn een MK gehad na bijna een jaar proberen en nu heb ik getest en ben zwanger... weet ook niet hoe lang ik nu zwanger ben want ben na de MK niet meer ongesteld geweest.....ben ontzettend bang, gelukkig heb ik volgende week een afpraak bij de gyn we zouden volgende week het straten met IUI bespreken... zal nog lang zijn tot donderdag.
Dames ik hoop op nog meer goed nieuws tussen jullie....
veel liefs

Aaah Mamaeef dat is toch fantastischhhh!!!! Gefeliciteerd, begrijp dat je het super eng vind maar probeer dat los te laten! Hoop voor je dat alles goed gaat!

@pxdt44 heb echt respect voor jou dat jullie al zo waanzinnig lang bezig zijn zeg..Pfff..Hoop voor jullie dat er snel goed nieuws komt..

@Hetty52 succes met je zoontje bij de peuterspeelzaal. Heb daar ooit stage gelopen en altijd erg emotioneel zo'n eerste dag voor ouders ;) Heeeeel veeeeel tranen gezien haha! (van moeder en van kind..)

Wisten jullie dat mijn vakantie er bijna op zit en ik totaaaaaal geen zin heb in mijn werk > mega veel zwangeren = confronterend..
Nou ik zit in mijn klusweek, dus ik ga vanavond mijn vent weer even naar boven lokken :D

Terug
Bovenaan