NOD lijst; laatste update!

Oh nog wat anders..Geloof dat ik de jongste ben in het lijstje...
Vind het nog steeds leuk dit lijstje en fijn dat iedereen ook zo gezellig mee doet en haar verhaal plaatst..

@mamaeef, deze maand had ik wel een mooie onderscheiding.de eerste helft van de cyclus was de temp 36,5 en daarna 36,9 zelfs een paar dagen 37,1 en nu weer 36,9 snap er zelf niet zo veel van,dus.laatst was mijn cyclus dus ook een keer 33dgn dus zal wel over een paar dgn ongi worden.kan ook wel janken maar dan anders ;)
maar ik ga voor je duimen dat het nu blijft zitten.sterkte met wachten.

@prinsesL zet hem op!! en iik ken dat gevoel hier lijkt ok wel iedereen zwanger (mijn buurvrouw, tijdens ons eerste zwangerschap liepen we gelijk)en mijn zusje waar ik overigens heel blij voor ben, die was ook al lang bezig.)

gr hetty

@hetty, ik heb costant 36.2 en daarna 36.4 dus kon er totaal niks uitmaken, en heb ook bijna lke dag getest met ovu testen omdat ik zo in de war ben geweest dat die stomme tests bijna 11 dagen lang positief hebben getest.....eerst had ik wel altijd de eisprong op dag 12...we zien wel hoe het afloopt... droom veel te vaak enge dromen, heeft vaak ook te maken met zwangerschap... ben blij dat ik nog vakantie heb dan stress ik wat minder.... misschien volgende week als het weer meevalt nog een dagje dolfinarium, ben er nog nooit geweest zal mijn dochter wel leuk vinden.
@pxd, ik weet het echt niet hoe je het vol houdt, is wel super van je want dan lijkt het wachten van ons er niks bij. mag ik vragen of je wel eens hebt nagedacht over adoptie?
@prinses succes met klussen, en een fijne werkweek volgende week.

groetjes en hoop dat iedereen hier snel zwanger wordt.
nog iets "je kunt er beter niet constant mee bezig zijn anders lukt het niet" eerlijk gezegd ben er deze maand er nog meer bezig geweest als alle andere maanden, elke dag dag en nacht kon het niet van me afzetten, tuurlijk is het niet de bedoeling om er constant mee bezig te zijn maar er mee bezig zijn heeft niks te maken met wel of niet lukken.

ik wil jullie nogmaals heel erg bedanken voor jullie steun.
veel liefs

hallo mamaeef,

we hebben ook over adoptie nagedacht.
we begrijpen dat je een heel traject moet doorlopen, maar een kapitaal aan geld neerleggen dat zijn we niet van plan.

oh nou bij mij is het ook zo. vanmorgen was mijn temp weer gezakt (naar 36,6) en ben weer ongesteld geworden.deze maand duurde me cyclus dus 29 dagen. moet zeggen dat ik toen ik wel eens eerder een curve heb bij gehouden deze niet zo duidelijk en "stabiel" was als de afgelopen maand. dus nog maar een maand temperaturen (manlief wil nog niet naar de dokter) en nou kijken of we beter kunnen mikken.ohh wat een gedoe eigenlijk.

13 aug Suusje 28jaar (3,5 jaar bezig)
20 aug Louise1984 (ronde 13,1e kindje)
25 aug mamaeef 34jaar (ronde 12, 2de kindje)
2 sept Moeska 33 jaar (ronde 20, 2e kindje)
4 sept? MaaikeCR (want PCOS, 3e kindje)
5 sept Tamdun 31 jaar (ronde 7, 2e kindje)
11 sept Fleur.mv1 34 jaar (ronde 19,2e kindje)
12 sept PrinsesL 24jaar (ronde 12, 1e kindje)
20 sept Joy82 28 jaar (ronde 17, 2e kindje)
XXXXXX Victory 28jaar (ronde 13, 1e kindje)
23 sept hetty52 29jaar (ronde17, 2e kindje)

13 aug Suusje 28jaar (3,5 jaar bezig)
20 aug Louise1984 (ronde 13,1e kindje)
25 aug mamaeef 34jaar (ronde 12, 2de kindje)
2 sept Moeska 33 jaar (ronde 20, 2e kindje)
4 sept? MaaikeCR (want PCOS, 3e kindje)
5 sept Tamdun 31 jaar (ronde 7, 2e kindje)
11 sept Fleur.mv1 34 jaar (ronde 19,2e kindje)
12 sept PrinsesL 24jaar (ronde 12, 1e kindje)
20 sept Joy82 28 jaar (ronde 17, 2e kindje)
XXXXXX Victory 28jaar (ronde 13, 1e kindje)
23 sept hetty52 29jaar (ronde17, 2e kindje)
XXXXXXX pxdt44 35 jaar ( 1e kindje) 9,3 jaar bezig

Terug
Bovenaan