NOD lijst september -weer naar pg 1

helaas Rexie... en eh... Marisca, gewoon over paar dagen nog eens testen... succes!!!

Heb ik me gister net aangemeld voor de lijst...heb ik vandaag sterk het gevoel dat ik ongesteld wordt. Jammer! Ik wacht het nog even af...maar ben bang dat ronde 1 voor ons nog een oefenronde was....

Groetjes

Hoi

ik wil me ook even aanmelden mijn nod dag is 20 september gnenna (ronde 2, 2e kindje)

liefs

Nee niet zwanger. Volgens mij hebben ze het forum opgeschoond ofzo want ik mis een x-aantal gesprekken bij een aantal onderwerpen, waaronder in dit topic. Ik kreeg afgelopen zondag mijn NOD dus ik ga weer voor de volgende ronde. ben alleen even kwijt wanneer die is...haha. Volgende week eerst naar de huisarts voor het bekende uitstrijkje...bah bah wat zit ik daar tegenop het hikken

hoi allemaal,

ik ben ook nieuw op deze site en vindt het leuk jullie verhalen hier te lezen...mijn NOD is dinsdag 21 september...dit is ronde 1 voor ons 2de kindje, dus willen jullie meeduimen...ik hoop samen met mijn man in elk geval dat er een 2de opkomst is...voel me zoals in het begin van mijn 1ste zwangerschap (voor we de test gedaan hadden) dus ...wie weet...

groetjes

Terug
Bovenaan