Hallo Jaqueline, als ik het goed opschrijf, hihihi!
Allereerst gefelicteerd met je zwangerschap, mooi gevoel he!
En de andere zwangere natuurlijk ook gefeliciteerd.
Nog 6 dagen, dan kan ik een zwangerschaopstest doen, alsik niet ongesteld ben/word.
Kan je dan beter de allereerste ochtendurine gebruiken, of maakt dat niet uit als je het bijvoorbeeld s'middags/sávonds doet?
Bij mij lijkt het net of ik van alles last heb, bijvoorbeeld: afen toe pijnlijke steekjes in mijn borsten (dan links en dan weer rechts), meer plassen (en ik drink niet meer als ik anders ook altijd doe), soms helemaal onder in mijn buik lichte golvende krampjes,alsof het daar prikt zal maar zeggen, meer moe (soms ook al s'middags), prikkelbaar, en ik eet anders als anders (vanmorgen om 9 uur al 2 boterhammen met gebakken eieren erop).
Tja, en sinds vanmorgen heb ik meer afscheiding (wit, net melk zal maar zeggen).
Deze "klachten" heb ik anders nooit gehad, zolang dat ik al bezig met met zwanger worden.
Ik heb anderhalve week geleden mijn 4de IUI gehad, zonder pregnyl, maar wel met 3 tabletjes chlomid (cycusdag 3 tot 7).
Verder wens ik ons allen een vruchtbaar jaartje toe, misschien wel deze maand, voor degene die nog zwanger willen worden, wie weet..............
Als het op 14 februari positief zal zijn, dan isdat het mooiste cadeau mewt valentijn dat ik ooit gehad heb.
Want we zijn namelijk al ruim 5 jaar bezig om zwanger te raken van ons tweede kindje, en ik ben ook al 37!
We hebben al een zoon van 5 en een half (ook enkele jaren over gedaan).
Groetjes meiden van Myra Wever