Nod Lijst week 6 Special edition ;)

Gefeliciteerd! Gaan we je nu missen? Zijn we net aan je nieuwe naam gewend........
Kijk je nog wel af en toe mee? Je geeft altijd van die goede raad en zo.
Veel succes, zwangere!

D

quote: Annemiek22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2006 11:31:11'));

Hoi hoi,

Als eertste GEFELICITEERD!! Wat gaaf zeg!!
Ik weet niet of je mij nog kent maar wij  hadden volgens mij de eerste ronde dezelfde dag onze nod, en we waren even oud en we hadden allebei een kindje van dezelfde leeftijd!
Ik had al een tijdje naar je lopen zoeken maar je hebt je naam verandert!!
Maar ontzettend gefeliciteerd he ga lekker genieten!!

Groetjes Annemiek
20w4d(jongen)

Jaja ik weet nog wel wie je bent ,want elke keer als ik je naam zie dan moet ik daaraan denken dat we 1e ronde zelfde nod hadden en zelfde leeftijd van ons en kindje!!
Krijgen jullie weer een jongetje??
Leuk hoor!!
Verder alles goed met de zwangerschap??

liefs Jacqueline

Hallo Jaqueline, als ik het goed opschrijf, hihihi!

Allereerst gefelicteerd met je zwangerschap, mooi gevoel he!
En de andere zwangere natuurlijk ook gefeliciteerd.

Nog 6 dagen, dan kan ik een zwangerschaopstest doen, alsik niet ongesteld ben/word.
Kan je dan beter de allereerste ochtendurine gebruiken, of maakt dat niet uit als je het bijvoorbeeld s'middags/sávonds doet?

Bij mij lijkt het net of ik van alles last heb, bijvoorbeeld: afen toe pijnlijke steekjes in mijn borsten (dan links en dan weer rechts), meer plassen (en ik drink niet meer als ik anders ook altijd doe), soms helemaal onder in mijn buik lichte golvende krampjes,alsof het daar prikt zal maar zeggen, meer moe (soms ook al s'middags), prikkelbaar, en ik eet anders als anders (vanmorgen om 9 uur al 2 boterhammen met gebakken eieren erop).

Tja, en sinds vanmorgen heb ik meer afscheiding (wit, net melk zal maar zeggen).

Deze "klachten" heb ik anders nooit gehad, zolang dat ik al bezig met met zwanger worden.
Ik heb anderhalve week geleden mijn 4de IUI gehad, zonder pregnyl, maar wel met 3 tabletjes chlomid (cycusdag 3 tot 7).

Verder wens ik ons allen een vruchtbaar jaartje toe, misschien wel deze maand, voor degene die nog zwanger willen worden, wie weet..............

Als het op 14 februari positief zal zijn, dan isdat het mooiste cadeau mewt valentijn dat ik ooit gehad heb.

Want we zijn namelijk al ruim 5 jaar bezig om zwanger te raken van ons tweede kindje, en ik ben ook al 37!
We hebben al een zoon van 5 en een half (ook enkele jaren over gedaan).

Groetjes meiden van Myra Wever

Hallo Jaqueline, als ik het goed opschrijf, hihihi!

Allereerst gefelicteerd met je zwangerschap, mooi gevoel he!
En de andere zwangere natuurlijk ook gefeliciteerd.

Nog 6 dagen, dan kan ik een zwangerschaopstest doen, alsik niet ongesteld ben/word.
Kan je dan beter de allereerste ochtendurine gebruiken, of maakt dat niet uit als je het bijvoorbeeld s'middags/sávonds doet?

Bij mij lijkt het net of ik van alles last heb, bijvoorbeeld: afen toe pijnlijke steekjes in mijn borsten (dan links en dan weer rechts), meer plassen (en ik drink niet meer als ik anders ook altijd doe), soms helemaal onder in mijn buik lichte golvende krampjes,alsof het daar prikt zal maar zeggen, meer moe (soms ook al s'middags), prikkelbaar, en ik eet anders als anders (vanmorgen om 9 uur al 2 boterhammen met gebakken eieren erop).

Tja, en sinds vanmorgen heb ik meer afscheiding (wit, net melk zal maar zeggen).

Deze "klachten" heb ik anders nooit gehad, zolang dat ik al bezig met met zwanger worden.
Ik heb anderhalve week geleden mijn 4de IUI gehad, zonder pregnyl, maar wel met 3 tabletjes chlomid (cycusdag 3 tot 7).

Verder wens ik ons allen een vruchtbaar jaartje toe, misschien wel deze maand, voor degene die nog zwanger willen worden, wie weet..............

Als het op 14 februari positief zal zijn, dan isdat het mooiste cadeau mewt valentijn dat ik ooit gehad heb.

Want we zijn namelijk al ruim 5 jaar bezig om zwanger te raken van ons tweede kindje, en ik ben ook al 37!
We hebben al een zoon van 5 en een half (ook enkele jaren over gedaan).

Groetjes meiden van Myra Wever

Oeps, sorry, twee keer hetzelfde verhaaltje was ook niet de bedoeling.

Gr Myra Wever

hai myra,
Ik heb een beetje dezelfde klachtjes, soms krampjes in mijn buik, veel meer trek in andere dingen, ook meer afscheiding, ik ben ook veel duizelig. Ik hoop dat het zo is maar ja het is pas mijn 1e echte ronde dus ik mag niet teveel hopen.
Ook ik heb mijn nod dag waarschijnlijk 14 feb, spannend!!! maar mijn vorige cyclus was 36dagen maar dat was de 1e keer dat ik ongi werd na het stoppen met de pil.
veel liefs sas

Hoi Bri!

Wat een leuk nieuws! Echt geweldig voor jullie!! Veel succes en plezier met het zwanger zijn!

Groetjes, Tessje.

Meiden, ik ben er morgen in de loop van de dag weer, want mijn zoontje van 5 en een half is goed zoek: overgeven, koorts, rillen, en snotterende neus.

Voor de klussers; heel veel klusplezier, en misschien wel een vruchtbare maand, en de zwangeren onder ons: veel geluk met jullie beeb in jullie buiken.

Voor mij kan het niet snel genoeg gaan tot het 14 februari (valentijnsdag), en hoop niet ongesteld te worden.

Groetjes Myra Wever, en nog een prettige avond

Terug
Bovenaan