Nod Lijst week 6 Special edition ;)

Meiden, ik ben er morgen in de loop van de dag weer, want mijn zoontje van 5 en een half is goed zoek: overgeven, koorts, rillen, en snotterende neus.

Voor de klussers; heel veel klusplezier, en misschien wel een vruchtbare maand, en de zwangeren onder ons: veel geluk met jullie beeb in jullie buiken.

Voor mij kan het niet snel genoeg gaan tot het 14 februari (valentijnsdag), en hoop niet ongesteld te worden.

Groetjes Myra Wever, en nog een prettige avond

Meiden, ik ben er morgen in de loop van de dag weer, want mijn zoontje van 5 en een half is goed zoek: overgeven, koorts, rillen, en snotterende neus.

Voor de klussers; heel veel klusplezier, en misschien wel een vruchtbare maand, en de zwangeren onder ons: veel geluk met jullie beeb in jullie buiken.

Voor mij kan het niet snel genoeg gaan tot het 14 februari (valentijnsdag), en hoop niet ongesteld te worden.

Nou moe!

Alweer twee keer het stukje afgedrukt.

Snap er niets van.

Groetjes Myra Wever

Nou moe!

Alweer twee keer het stukje afgedrukt.

Snap er niets van.

Groetjes Myra Wever

Gefeliciteerd meis.

Super voor jullie.

Geniet ervan he?

Hier dit krijg je van mij.

Liefs wen

Ha Jaquline,

Wat een leuk berichtje special edition. Ik hoop dat ik je snel mag volgen. Proficiat en ga ervan genieten.
Liefs Charlie

Ha! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je ervan zult genieten!

Ik ben helaas weer ongi geworden. Dus kan weer op de lijst:

Natas(24) 25
NOD: 4 maart 2006
Ronde 21

Groetjes!

Terug
Bovenaan