Nod Lijst!!!

hihihi thanks!!!

Sas24 deed de NOD lijst ook altijd zo en vond dat errug leuk dus heb haar een beetje na-ge-aapt!!
alleen jammer dat hij niet alle plaatjes heeft gepakt,ik had nl. hele leuke plaatjes, vooral die bij de zwangerenlijst.
ik probeer t zondag nog een keer dus iedereen nog snel je nod doorgeven!!

liefs Bri

Hai Bri,

Leuk zeg zo'n NOD lijst, zet mij er ook maar op Bloempje73 ronde 9 en ik ben zo onregelmatig ongi dat ik op de geen idee lijst hoor. Ik begin in december hopenlijk met het middel Clomid en dan weet ik in ieder geval wel wanneer mijn NOD dag is, als ik tenminste een eisprong door dat middel krijg.

Maar voor nu Bloempje73   ronde 9 op de ik heb gen idee NOD lijst!

Groetjes!!

Hallo Bri,

Wat heb je de lijst idd mooi gemaakt!!!! En wat een werk zeg! Ik kom hier niet meer zo vaak, maar wil toch mijn nieuwe NOD doorgeven; 25 november, ronde 13 (dat getal zal ook wel niet geluk brengen.......).

Groetjes kim

Bri en Alma,

mijn complimenten voor de lijst. Super dat jullie het nu bijhouden en het ziet er erg goed uit.

danielle

Helaas voor mij ook weer een nieuwe NOD

maenca 26jaar 1e kindje 5e ronde 24 november

Hoi Alma en Bri,

Nou ik heb eindelijk ook weer een NOD namelijk 25 november. Het is dan weer onze eerste ronde na de MK en we gaan voor ons 2e kindje. Zouden jullie mij ook weer op de lijkst willen zetten?

Alvast bedankt,

Groetjes Sandra (30jaar)

hallo
ik vind jullie nod lijst heeeeeellllll erg gaaf. willen jullie mij er ook op zetten

melanie 23 1 ronde na mk 9 november..

Alvast bedankt.

groetjes melanie

hoi,

ook ik mag van het nod lijstje naar het zwangeren lijstje.
alvast bedankt en ik hoop dat er gauw vele zullen volgen.

pally ronde 6 uitgerekend 30 juni.

groetjes pally

Terug
Bovenaan