Nod Lijst!!!

Mijn nieuwe NOD is nu 27 november 2005.
Ik ben helaas ongesteld geworden, en begin nu aan mijn 3de IUI-poging.
Ik zit nu in cyclusdag 4, en ben alweer met de 2de dag chlomid aan het slikken (2 tabletjes per dag).
Deze moet ik innemen van CD 3 tot en met CD 7, en vandaag (nog vandaag) is CD 4, dus op naar de 3de IUI-ronde.

Ik heb al een zoon van 5 jaar en 3 maanden, maar ben inmiddels al weer 5 jaar bezig om van ons 2de kindeje zwanger te raken.

Groetjes Myra36

Ps: iedereen succes met klussen, en wie weet in 2005/2006
          alle evt zwangeren; ook veel geluk met jullie beebje.

Hai Bri

Helaas ben ik ongesteld geworden, keurig op tijd.

23-11 is mijn nieuwe NOD, ronde ontelbaar, 34 jaar.

Groetjes

Martine(33)

Hoi Bri en Alma,

Wat een gezellige lijst hebben jullie ervan gemaakt zeg, knap hoor!

Hier even een update van mij.
Na 37 dagen ben ik ongesteld geworden, terwijl ik de vorige twee maanden zo mooi op 27 en 29 dagen zat... dat betekent dus dat jullie mij bij de dames mogen zetten die niet weten wanneer hun duiveltjes komen want ik ben nu echt even het spoor bijster!

Wat een boel zwangeren zeg! Dat geeft goede hoop. Allemaal van harte!

Liefs,
Sterre,26 jaar, ronde 4.

Hallo!

Een jaar geleden las ik zo nu en dan mee  op dit forum. Inmiddels ben ik op 4 augustus bevallen van een geweldige dochter. Ik hoop van harte dat jullie dit ook zullen meemaken. Maar ik wilde eigenlijk even kwijt dat mijn dochter de naam Sterre heeft gekregen en ik zag toevallig dat er hier ook een Sterre op het forum zit. Vond het wel grappig, omdat de naam niet zo heel vaak voor komt (niet bij ons in ieder geval).
Veel succes en natuurlijk plezier met 'klussen' en dat jullie allemaal maar snel en gezond zwanger zullen raken!

Groetjes, Mir

Hoi meiden,

Misschien een stomme vraag maar waar staat de afkorting NOD eigenlijk voor? Zo te zien de dag dat je ongesteld zou  moeten worden. Ziet er leuk uit! Zet mij ook maar op de lijst. Ik ben 28 en bezig met ronde 7, mijn NOD dag is 7 november.

Iedereen veel succes met zwanger worden!

Groetjes

Terug
Bovenaan