NOD lijst

Ik zit hier ook in spanning, heb al het idee dat ik ongesteld moet worden...................

Mocht iemand de lijst aanpassen, haal mij er maar af, volgende nod 4 januari, vandaag ongi geworden. Hoop dat jullie allemaal beter nieuws hebben.

nath

Hallo Dames ik had gister mijn NOD en had zondag al een testje gedaan (kruidvat 2 voor 5 euro)
maar die bleef spierwit. Heb ik vanmorgen die andere gedaan en daar kwam binnen 3 minuten een heel erg licht roze streepje. Dus ik heb nog zo'n doosje in huis morgen en overmorgen nog maar eens testen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nancy

Hoi Nathalie,

Nou je staat er niet alleen in want ook in ben vandaag weer eens ongesteld geworden. Ik heb altijd dat het pas later tot me door dringt

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie

Hoihoi,

Heb mezelf er ook even tussen gepropt....

Groetjes Star80

moet het weekend ongie worden (of niet) heb wel al een aantal tekenen... :S opgezette buik, vreetbuien, sjaggie. Dus zal vast wel gewoon doorbreken, maar ja goede hoop! Hou jullie op de hoogte...

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
3 jan Vissen
4 jan Nathalie

Hier nog niks bijzonders... Ik weet ook nog niet wat ik moet denken! Ik las net het verhaal van een dame die constant negatief testte en na 3 weken pas positief! Dus daar hoop ik ook een beetje op! Zolang ik geen bewijs heb dat het fout is gegaan ga ik daar niet van uit...

Allemaal heel veel sterkte die moeten afwachtten en wat balen weer voor de dames die ongesteld zijn geworden (mijn geheugen doet het niet meer, ben net klaar met werken, dus dit kan een beetje onpersoonlijk overkomen! )

Liefs!

Terug
Bovenaan