NOD lijst

he Fem,

op naar volgend jaar, scheelt dat we nog mogen klussen voor de kerst. Ik hoop op een goed 2010, voor ons en voor allen die die jaar niet afsluiten zoals ze gehoopt hadden.

liefs nath

Ik heb net de digitale van clearblue gedaan en het is RAAAAAK. er stond zwanger 1-2 weken.
Dames succes allemaal.
Ik hoop dat jullie snel mogen volgen.

Liefs Nancy

Hoi Nath,

Ik heb net een afspraak bij meneer de huisarts gemaakt, we zijn het zat! Dus ben benieuwd van hoe en wat! groetjes fem78

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
3 jan Vissen
4 jan Nathalie

ik heb mezelf er ook weer tussen gezet.
Veel succes weer allemaal.
Groetjes

Hoi dames,

@nancy wat gaaf gefeliciteerd. Geniet volop van de
zwangerschap. Mooi cadeau voor december he.

@fem78, hopelijk kan de huisarts voor jullie wat betekenen. Hoelang zijn jullie al bezig om zwanger te mogen worden? Heel veel succes! En wel laten weten hoe het verder gaat he.

@betty, Ja het houdt het voor iedereen hier spannend, zo benieuwd. Ik heb het idd ook vaker gehoord dat bij sommige het pas later aangegeven wordt in de zwangerschap. Nou hopelijk zijn de eerste 3 weken snel voorbij en geeft de test wel aan dat je zwanger bent. Zo spannend allemaal.

@monique, duimen voor je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn en dat je niet ongi wordt.

Ik mag de aankomende periode weer flink klussen. Ongi is eindelijk voorbij en volgens sensitest heb ik vanaf 12 dec mijn ovulatie.
Denk dat ik deze maand maar is geen ovulatietesten gebruik. Kijken of het dan wel een keertje mag lukken.

nou dames tot krabbels!

liefs chantal

Hey meiden,

Hier nog steeds geen ongi, weet het niet hoor. Als ik niet ongi wordt dan wacht ik tot vrijdag met testen, te minste dat is m'n voornemen.

Liefs grotebroer

Hoi Lientje en andere wachtende meiden,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn NOD was 2 dec, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik inmiddels 3 negatieve testen gehad. Pas aankomend weekend wil ik weer gaan testen. Wanneer ik volgende week 2 weken over tijd ben en nog steeds geen positieve test heb ga ik maar eens langs bij de huisarts.
We duimen!

Liefs,Leka

Hey meiden,

Ik denk dat er bij mij een einde is gekomen aan de onzekerheid...ik heb wat bruinverlies, dus ik wordt ongi. Traantjes laten lopen en nu er weer voor gaan en op naar een goed 2010!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan