NOD-lijst

Oh Betty jij maakt het ook al zo spannend! Ik hoop voor je dat het raak is!

Groetjes Karin

Karindemi; Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!

Betty en Chanti; Ben echt erg benieuwd, hoop het heel erg voor jullie!

Voor iedereen trouwens, hier! Duim, duim!
Ikzelf heb 20 januari mijn NOD. Heb het deze keer eens met ovulatietesten geprobeerd en dacht een streepje te zien rond 3 januari. Rond 5 januari zou mijn ei zijn. Wel geklust, maar heb denk ik wel 'n week lang last gehad van mijn eierstokken, AUW! Ook nu voel ik af en toe steken aan de zijkanten, snap er niks meer van. Heb bijna de hele periode getest en m'n LH niet kunnen vinden. Maakt me wéér extra onzeker, grrr! Ben ook supermoe, maar geen last van m'n borsten ofzo. Heb maar weer nieuwe ovulatietesten besteld bij Sensitest en ga het volgende periode 2 keer per dag proberen. misschien heb ik m'n LH gemist?

Meiden; veel succes weer!

Liefs Star

mijn nod is op 10 febr. is eerste ronde dus verwacht er niks van eigenlijk maar wie weet.
groetjes nancy

IK BEN ZWANGER!

Net 3 testen er door heen gejaagd en 2 waren twijfelachtig, de derde was digitaal... ZWANGER!

Ik geloof het nog niet echt...

Liefs, Betty

oow betty mijn hart maakt echt een vreugde sprongetje voor je. Echt geweldig. Gefeliciteerd en dat nog wel voordat je je hoefde te melden in het ziekenhuis. Geweldig!! Veel liefs chantie

nog even een vraagje voel je je zwanger? Voel je je anders dan de andere maanden? Liefs chan

12 jan Karindemi ZWANGER!!
13 jan lieve kindjes
17 jan Betty ZWANGER!!!
20 jan Star80
24 januari Karin 777
25 januari Chantie
25 januari eerste kindje
28 januari Fleur.mv1
29 januari PrinsesL
29 jan(of 5 ) Victory
1 februari Louise1984
10 feb Grotebroer
11 feb RianS
11/12 febr. Monique

He chantie!

Bedankt voor je enthousiasme reactie, ook al is het elke keer zuur als een ander wel zwanger is en jij niet... I know...

Euhmm ik voel me wel anders ja, want ik heb pas maandag mijn NOD en voelde me zo zwanger dat ik vanavond getest heb (niet met een vroege test) Ik was gisteravond vreselijk misselijk, en slaap overdag wel maar 's nachts niet. Ook doen mijn borsten gi-gan-tisch veel zeer...

Het is ook wel heel eng hoor... Het is nog zo pril! 4w1d....

Liefs

Betty van harte gefeliciteerd!! Ik ben erg blij voor je! Jouw zwangerschap geeft de anderen die lang bezig zijn weer een beetje moed!!
Ik hoop dat je flink kan genieten (ondanks de misselijkheid) !

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan