NOD lijst

ha Saar, snap je helemaal ik ben nog maar 4 dagen overtijd heb donderdag getest en vandaag alle 2 negatief.Maar wat je zegt er zijn wel symtomen.
Bij mijn dochter teste ik op mijn NOD heel licht positief dus vandaar dat ik het nu zo raar vind heb vast een lage cyclus dit keer.
Succes en ik duim voor je

15 sept Butterfly1986 (2e ronde, 1e kindje)
20 sept Gnenna (ronde 2, 2e kindje)
23 sept mamavansanne (ronde 4, 2e kindje)
24 sept wondernmr2 (ronde 2, 2e kindje)
24 sept ann.M. (ronde 1, 1e kindje)
27 sept Marian24 (ronde 2, 2e kindje)
28 sept naz37 (ronde 12,1e kindje)
28 sept Claudia (ronde 2, 2e kindje)
29 sept Starbucks (1e ronde, 1e kindje)
1 okt JoyceS84 (ronde 3, 1e kindje)
2 okt mama conny (1ste echte ronde, 2e kindje)
2 okt Evi, (ronde 1, 2e kindje)
3 okt Claar 77 (ronde 16, 1e kindje)
4 okt FA1606 (4e ronde, 1e kindje)
6 okt shopgirl (6e ronde, 1e kindje)
10 okt Debs80 (ronde 5,1e kindje
26 okt butterfly1984 (ronde2, 1e kindje)

Hey dames,

Ik heb zaterdag test gedaan en deze was negatief... was toen 4 dagen overtijd... maar goed had mij er bij neer gelegd dat ik niet zwanger was.. en werd toen ook meteen ongi... ik denk dat ik mezelf zo had in geprent dat ik niet ongi mocht worden dat ik het ook echt niet werd...

Volgende keer ga ik eerder testen na mijn NOD denk 1 dag of op dezelfde dag...

Maar dames ik had dezelfde klachten als jullie... ook veel plassen, tepels waren groter en blauwig... borsten zwaarder en veel meer aderen leek het wel maar goed denk toch dat het de ongi was...

Maar wij gaan op naar ronde 2!!

Succes voor de meiden die nog in spanning zitten.. of waar de nod's er van aankomen...

Ik laat een dezer dagen bij de huisarts een bloedtest doen, zodat we weten of we nu zwanger zijn of niet...ik denk niet dat ik me inbeeld of me de verschijnselen aanpraat...hangt van persoon tot persoon af zeker. Ik ga ondertussen naar mijn 6de dag overtijd en ben normaal gezien ALTIJD stipt...dus we zullen zien he, wat de uitslag bij de dokter geeft.

alvast succes iedereen...

Spannend hoor allemaal!
Mijn NOD is volgende week zondag... Ik vind het spannend!

Ha dames,

vanmorgen gestest maar weer negatief nou ik ben er nu zo klaar mee ik wil gewoon weten waar ik aan toen ben ;(

hoi hoi,

mijn regels gisterenavond nog doorgekregen...totaal geen signalen gehad...nu heb ik nog wel altijd kwaaltjes die bij een zwangerschap horen..en het rare is dat mijn borsten alsmaar groter worden en er echt beginnen uit te zien zoals tijdens mijn zwangerschap van ons dochtertje...maarja op naar de volgende maand hè...gaan er voor de volle 200 procent voor dus...goede moed!!

duimen, dat als je niet zwanger bent, je regels snel komen...zodat je aan de volgende ronde kan beginnen. Ik kijk al uit naar volgende week. Dan gaan we er vollenbak voor gaan...nog eventjes doorbijten...en dan volgende maand hopen op een positieve test. hoop dat het voor jou ook rap duidelijk wordt, mama van sanne...

veel succes hè!!

Terug
Bovenaan