NOD Lijstje

Wat moet ik voelen?? Ik ben bang dat ik mezelf het verbeeld, snap je? Mn tepels doen wel ontzettend zeer, en last van mn buik, maar ja dat duidt niet op zwanger zijn. Dus ik weet echt neit wat k moet voelen, bij mn dochtertje voelde ik ook niets. Nou ja we wachten het maar weer af, voel jij je anders omdat je dacht da tje ongiu werd?

Ja lastig he. Het gevoel dat ik heb is lastig uit te leggen. Het voelt gewoon of er iets op komst is, ik kan niet uitleggen hoe dat voelt, maar ik heb woensdag op z'n vroegst mijn NOD. Vanochtend had ik ook echt ongi krampen. Ik durf eigenlijk nergens op te hopen! Laten we hopen dat het voor ons allebei raak is!

laten we dat zeker hopen want het is echt al een tijd geleden dat er van dit clubje een keer goed nieuws kwam. We moeten toch afwachten he, en weet je waar ik dan niet tegenkan, je hebt bij dat andere forum zwanger worden een vrouw/meid victory die voelt elk wissewasje en zet dit meteen bij topic en nu schreef ze dat ze al zolang bezig was maar ze is 8mnd bezig, dan denk ik wat vind ze van ons, ik kan daar echt heel erg kwaad om worden, ze meot hier eens de verhalen gaan lezen en niet meteen zo zeuren.

We duimen....

hoi wendy en alabama,
ik begrijp heel goed hoe jullie je voelen.
ik heb 3 maart mijn tweede iui gehad en mag 17 maart gaan testen, het lijkt wel of mijn ongie er al aan zit te komen maar dat zou voor mijn ritme nog tevroeg zijn, ik heb buikpijn en gevoelige borsten, ik weet het ook allemaal niet meer hoor, hellaas kan ik alleen maar afwachten.
sterkte en hopelijk is er snel goed nieuws
groetjes

Hoi Wendy en Dreamer, op het zwanger worden forum kijk ik al lang niet meer, daar kan ik echt niet tegen. Wat betreft symptomen, ik ken mijn lichaam zo langzamerhand zo goed dat ik wel kan voorspellen wanneer het een teken is van naderende ongesteldheid. Zo heb ik vaak de dag ervoor hoofdpijn en ik verlies vrij veel slijm (sorry voor deze onsmakelijke details). Gevoelige borsten heb ik normaal altijd al vanaf de eisprong maar dit keer gelukkig niet. Fijn om daar eens een maand van verlost te zijn. Wat een stress altijd die laatste week, je let wel overal op (ik tenminste wel). Sterkte meiden, het wordt inderdaad tijd voor goed nieuws!

Alabama nod 10-12maart
Wendy nod 13/14maart ronde 25? kindje 2
Fleur.mv1. nod 30 mrt ronde 14 - 2e kindje
Sparkle NOD 26 maart ronde 25? -1e kindje
suusje26 NOD 19maart ronde 33-1e kindje
dreamer NOD 18 maart ronde ? - eerste kindje
Moeska NOD 20 maart ronde 13 - tweede kindje

Alabama nod 10-12maart
Wendy nod 13/14maart ronde 25? kindje 2
Fleur.mv1. nod 30 mrt ronde 14 - 2e kindje
Sparkle NOD 26 maart ronde 25? -1e kindje
suusje26 NOD 19maart ronde 33-1e kindje