NOD Lijstje

Hoi Hoi,

Mijn NOD = 5 april....
beetje verder weg, maar heb een gemiddelde cyclus van 38 dagen....
Hebben 1 dochter van 3 jaar en zijn nu sinds februari bezig met Clomid, nu in 2e ronde.
Onze dochter heeft er 2 jaar over gedaan om bij ons te komen (heb PCOS)

Succes ! en we keep in touch !

Tamdun

Hoi Hoi,

Mijn NOD = 5 april....
beetje verder weg, maar heb een gemiddelde cyclus van 38 dagen....
Hebben 1 dochter van 3 jaar en zijn nu sinds februari bezig met Clomid, nu in 2e ronde.
Onze dochter heeft er 2 jaar over gedaan om bij ons te komen (heb PCOS)

Succes ! en we keep in touch !

Tamdun

Alabama nod 10-12maart
Wendy nod 13/14maart ronde 25? kindje 2
Fleur.mv1. nod 30 mrt ronde 14 - 2e kindje
Sparkle NOD 26 maart ronde 25? -1e kindje
suusje26 NOD 19maart ronde 33-1e kindje
dreamer NOD 18 maart ronde ? - eerste kindje
Moeska NOD 20 maart ronde 13 - tweede kindje
Karin777 NOD 1 april ronde 12 - tweede kindje
Tandum NOD 5 april, ronde 2, 2 kindje

Hey Meiden,

Ik heb mijn NOD er ook even bijgezet. Ik voel me inmddels ook wat minder thuis op het zwanger worden forum. Ik kan me ook aan een bepaald iemand irriteren die Amber en Wendy ook al noemde.

Ik heb nog wel een vraag aan jullie, wie weet herkennen jullie het.

Normaal heb ik na mijn ei (tenminste de laatste maanden) gevoelige borsten. Tegen de tijd dat mijn NOD is zakt het weer weg en wordt ik ongesteld. Deze keer werd ik "zomaar" ineens ongesteld en pas op dag drie van mijn menstruatie zakte de gevoelige borsten pas af en nog steeds is het niet zoals normaal gesproken voor mijn ei. Ook voelt mijn buik als "na mijn ei". Heeft één van jullie dat ook wel eens? Wat is dat nou weer? Ik was altijd zo blij met de 2 en een halve week vóór mijn ei omdat ik dan niet zo bezig ben met wat ik voel in mijn lijf maar nu blijf ik dat doen.....

Iemand, enig idee???

Groetjes en succes allemaal!!

By the way: Iemand wel eens gehoord van de kosmobiologische eisprong?

groetjes Karin

Nou hier weer een ronde verder (al tel ik ze niet meer) ben vanmorgen ong. geworden.

Karin, ik heb nooit meegemaakt wat jij nu hebt, maar weleens dat mijn borsten nog pijn deden toen ik al ong. was. Niet 3 dagen alleen. Weet wel dat je lichaam gekke dingen kan doen.

Wat is de kosmobiologische eisprong nooit van gehoord?

Shit alabama, wat vervelend voor jou weer. Sterkte en ik hoop dat je de moed niet opgeeft hoor! al kan ik het mij wel voorstellen, hopelijk is alles over een paar dagen weer wat positiever.
gr.
Wenser

Shit alabama, wat vervelend voor jou weer. Sterkte en ik hoop dat je de moed niet opgeeft hoor! al kan ik het mij wel voorstellen, hopelijk is alles over een paar dagen weer wat positiever.
gr.
Wenser

ik zit op ronde 12.
Ben (ongeveer) 2 dagen overtijd.
Ik heb wel ongesteldheid krampen gehad deze week.
Maar zet niet door. Ook had ik 2x een roze klodder in mijn broek (ik dacht, daar is het dan, die ongiezooi)
Ik ben er zo onzeker van dat ik niet eens meer wil testen (want daarna ben ik INEENS ongesteld)
Sorry, klinkt beetje deprie allemaal,......
Ik wacht ut weekend af,... als er dan nog niks is, testen.

Succes dames

Terug
Bovenaan