Hi all,
Afgelopen maanden heb ik meegelezen op het NODforum en hier heb ik veel aan gehad. Nu ik een positieve zwangerschapstest in handen heb is het tijd om wat terug te doen!
Mogelijk hebben jullie wat aan onderstaande info(ik vond het altijd interessant om te lezen)
Algemeen: 13 jaar aan de pil geweest, medio november 2018 gestopt. Cyclussen van 39-34 en nu gok ik (ivm ovulatietesten) 32 dagen. Laatste ronde gebruik ik tarwekiemolie capsules van A. Vogel.
Ovulatie: vanaf de 2e ronde heb ik de normale ovulatietesten van sensitest gebruikt omdat ik vooral nieuwsgierig was of alles nog werkte. Ik had eigenlijk een 1,5 week voor de eisprong en tijdens de eisprong altijd flinke krampen, ook wat duizelig e.d. Ik las altijd dat iedereen maar 2 dagen ei-pijn had dus heb wel getwijfeld of het allemaal wel goed ging daar. Mijn ovulatietesten waren 2 dagen positief en exact 14 dagen na mijn eerste ei-dag werd in ongesteld.
Klusrooster: ik gebruik de app "mijn kalender" . Hieronder een screenshot van het klusrooster, sorry maybe tmi
https://www.mupload.nl/img/satl234k.jpg
Innesteling: eigenlijk niks gevoeld. Mogelijk stond ik zelfs te springen en te dansen op een festival.
Zwangerschapstest: Early Action test. Ik had altijd OMO-wit, nu 4 dagen voor m'n NOD een heel licht streepje, 3 dagen voor NOD iets donkerder streepje en Kruidvat 2v5 licht streepje.
Symptomen zwangerschap: eigenlijk minder symptomen dan ik mijn menstruatie krijg. Met menstruatie heb ik ergere krampen en nu voel ik een soort constante druk met een paar steken? Wanneer ik 2 avonden maagzuur had(heb ik nooit) dacht ik dat ik wel eens zwanger kon zijn.
3e ronde dus gelukt!
Tuurlijk is er nog een kans dat het mis kan gaan, maar de bevruchting en innesteling is in ieder geval goed gegaan.
Succes meiden!