Goedemorgen dames.
Oké, dit is even een zielig berichtje waarin ik even van alles kwijt moet. Normaal gesproken vertel ik alles aan mijn man maar die heeft al genoeg naar mijn gezeur geluisterd.
Deze maand voelde alles anders dan anders. Ik zit nu 4 dagen voor m'n NOD en heb veel symptomen die een zwangerschap suggereren. Ik heb hoofdpijn, duizeligheid, opgeblazen buik (ik kan er niet op slapen als buikslaper), gevoelige borsten en tepels, misselijkheid, rugpijn, etc. Dit is allemaal gisteren ineens komen opzetten. Dus ik dacht, ik doe een testje, dan weten we het zeker. En ja hoor, weer OMO wit. Ik ben zo teleurgesteld in mijn lichaam want ik weet dat het je zo in de maling kan nemen. Maar toch is het rot. Mijn NOD is dinsdag en misschien dat er een wonder gebeurd maar ik heb geen hoop meer. En ook geen zin meer om elke maand te gaan zitten wachten op weer een witte test. En ja, ik weet het, we zijn pas 3 rondes bezig deze keer maar ook een aantal jaar hiervoor bezig geweest en wederom zonder resultaat. Dank jullie wel voor het 'luisteren'.