NOD Maart 2019

lapjesendraadjes.  Dat ziet er goed uit. Heb je voor het testen minder gedronken en waar moest je rekening mee houden bij de test?
Livvv, gefeliciteerd.  Eenmooie zwangerschap gewenst.  

Niet veel soeps Volgens de beschrijving moet je twee uur voordat je gaat testen niet meer drinken en ook niet meer naar de wc. En dat valt best mee, al is het wel plannen! Je mag het niet met ochtendurine doen. Ik zag het niet zitten om op mijn werk te testen, maar na werktijd moest mij wel gaan lukken! Ik heb de afgelopen week op het werk echt mijn agenda er op ingesteld! Om half 5 rende ik snel naar het toilet om daarna nog een glas water naar binnen te gooien en dan na 5 uur niets meer. En dan heb ik om 7 uur even een momentje voor mijzelf op het toilet hahaha. 

Ah sommigen van jullie gebruiken ook ovulatietesten. Ik heb vandaag ook een positieve test. Maar helaas moest manlief vanochtend 6 dagen weg voor werk. 
Vorige maand had ik oo vrijdag ook een positieve ovu test en op zondag temp stijging dus was de ovulatie max 24 uur later. 
Gisteravond hebben we nog sex gehad dus ben benieuwd of die zwemmers het 2 dagen overleven. 

Goedemorgen dames. 
Oké, dit is even een zielig berichtje waarin ik even van alles kwijt moet. Normaal gesproken vertel ik alles aan mijn man maar die heeft al genoeg naar mijn gezeur geluisterd. 
Deze maand voelde alles anders dan anders. Ik zit nu 4 dagen voor m'n NOD en heb veel symptomen die een zwangerschap suggereren. Ik heb hoofdpijn, duizeligheid, opgeblazen buik (ik kan er niet op slapen als buikslaper), gevoelige borsten en tepels, misselijkheid, rugpijn, etc. Dit is allemaal gisteren ineens komen opzetten. Dus ik dacht, ik doe een testje, dan weten we het zeker. En ja hoor, weer OMO wit. Ik ben zo teleurgesteld in mijn lichaam want ik weet dat het je zo in de maling kan nemen. Maar toch is het rot. Mijn NOD is dinsdag en misschien dat er een wonder gebeurd maar ik heb geen hoop meer. En ook geen zin meer om elke maand te gaan zitten wachten op weer een witte test. En ja, ik weet het, we zijn pas 3 rondes bezig deze keer maar ook een aantal jaar hiervoor bezig geweest en wederom zonder resultaat. Dank jullie wel voor het 'luisteren'.

Livvv gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn NOD is pas 8-3 maar ik heb zo’n krampen/steken onder in me buik en dat had ik woensdag-donderdag ook best erg. Dus ik dacht gister ik doe een testje, natuurlijk is die negatief een week voor NOD. Maarja het was te proberen. Ik weet niet wat deze krampen/steken zijn maar lijkt alsof ik ongesteld word, wat dan wel erg vroeg zou zijn....

Ah Ramboo wat rot voor je! Ik zou gewoon op de dag van je NOD testen. En ik heb ook begrepen dat je de dag na een negatieve test wel positief kunt testen, dus deze uitslag zegt nog niets! Dat je temperatuur blijft oplopen is volgens mij een goed signaal! Ik duim voor je.

Terug
Bovenaan