NOD Maart 2019

Knuffeltje, ik denk er maar niet teveel van haha, voordat ik mijzelf gek ga maken.... wel af en steekjes onderin me buik, maar dat heb ik wel vaker dus ik denk maar even niks. Ga gelukkig maandag met mijn vader wat daagjes naar het buitenland dus de drang om eventueel te testen is dan veel minder:) afleiding helpt he! Ben benieuwd morgen voor jou, laat je het weten?

Ramboo ik snap je wel, ik had dit ook de eerste maanden dat we bezig waren. Nu ronde 8 en het 'obsessieve' wordt steeds minder. Ik hoor dit vaker.. dus relax meis, het komt een dag goed. Echt.

Ramboo ik snap je wel, ik had dit ook de eerste maanden dat we bezig waren. Nu ronde 8 en het 'obsessieve' wordt steeds minder. Ik hoor dit vaker.. dus relax meis, het komt een dag goed. Echt.

Nu snap ik er helemaal niets meer van, of wel? Vorige maand was ik 3 dagen eerder. Maar februari was ook een paar dagen korter. Dus ipv 3, moet ik het dan doorschuiven naar 6 maart? Want nergens Truus te bekennen.

Helaas helaas, gisteren ongesteld geworden. Op naar ronde 8. Houd hoop meiden, het komt echt wel goed. Bij de een duurt het nou eenmaal langer dan bij de ander. De meesten (70%) zijn binnen 6 maanden zwanger, een prachtig aantal.
Ik probeer ook te genieten van het niet zwanger zijn. Dat ik nog net wel dat feestje kan mee pakken en een wijntje kan drinken (al zou je die natuurlijk liever laten staan vanwege een zwangerschap, maar he zie het positief!). Onze tijd komt nog wel!!

@Loethe: Je kan ook meekletsen bij het topic " Voor wie na een half jaar nog niet zwanger is". Inderdaad genoeg meiden waar het langer duurt maar ook een hoop dus eerder dan 6 maanden. Blijft natuur :) 

Dag allen,
lees al even met jullie mee deze maand maar wilde graag mijn NOD afwachten. Net ongesteld geworden helaas. Had nét een test gedaan, maar die was dus ook negatief dus zag het wel aankomen en is pas onze eerste ronde. Dus op naar de volgende! Met een cyclus van gemiddeld 36 dagen duurt het helaas nog wel even. April it is. Succes voor jullie allen in deze maand. Hopelijk zitten er veel positieve testen tussen!
hebben jullie trouwens ervaring met teunisbloemolie? Lees dat het je cyclus kan verkorten? Dankjullie. 

Terug
Bovenaan