NOD Maart 2019

Een streep is een streep Danemelle, gefeliciteerd! :)
HIer vandaag mijn nod en hoewel ik normaal 's nachts al ongesteld wordt nog geen bloed. Maarrr wel weer slappe tietjes en komt de bekende buikpijn eraan. Ik verwacht dus zometeen ongesteld te worden. 

Haha, ik hoop het van harte.
Maar omdat het echt heel licht streepje is wil ik nog steeds niet te veel te hopen.
Maar inderdaad een streepje is een streepje :).
Wil mezelf beschermen voor een enorme teleurstelling ofzo.

PatriesN je moet vooral testen wanneer jij het wilt en denkt dat die mogelijk positief is. Ik ga er morgen ochtend een test tegen aan gooien. Ik heb pas dinsdag mijn nod maar ik heb afgelopen maandag wat bloed verloren na 5/6 DPO dus hoop dat het een innestelingsbloeding is plus ik heb gewoon het gevoel dat het raak is. Mocht die morgen negatief zijn dan wacht ik braaf tot dinsdag.
Ik ben benieuwd naar je test!

Ennnn ongesteld. 
Besloten dat als het deze ronde niet raak zou zijn, we de huisarts gaan bellen. Dus dat gaan we zo maar eens doen... 

Kimmiea spannend morgenochtend, laat je het ons weten? Heb je verder nog wat gevoeld wat eventueel met de innesteling te maken kan hebben, want ik voel en heb niks ?

Bobelle ah dat snap ik dan hebben jullie het toch ook al een tijd zelf geprobeerd. Blijft elke keer een hele teleurstelling hé... 

PatriesN ik heb sinds die bloeding ook erg last van mn onderrug alsof ik heel zwaar gesport heb maar ik heb geen rugoefeningen gedaan dus dat kan het niet zijn en heb een apart gevoel in mn buik wat ik niet goed kan omschrijven. Alsof die vol zit ofzo :) maar dat gevoel kan ik niet anders omschrijven.
Dat je niets voelt wilt niks zeggen. Je leest genoeg verhalen dat ze geen symptomen hebben en wanneer was jouw nod precies?

Terug
Bovenaan