NOD Maart 2019

Ja, vind het best een stap de huisarts bellen. Maar goed, hoop dat we misschien wat kunnen uitsluiten of anders oplossen.
Vandaag helaas niet kunnen bellen, dus dat wordt morgen. Benieuwd naar 't vervolg! 

Home > Forums > Zwanger worden > NOD Maart 2019 NOD Maart 2019  Sorteer reacties van nieuw naar oud ←1…43444546→ PatriesN 13/03/2019 om 21:22QUOTE Hallo meiden, Kan ik me nog aansluiten in deze lijst? NOD 1 mrt: Bbtje- – 24 jaar, 1e kindje – ronde 6 ongesteld NOD 1 mrt: Wolffje – 42 jaar, 2de kindje – ronde 2- zwanger NOD 1 mrt: Livv – 28 jaar, 1e kindje- Ronde 1 NOD 2 mrt: Lisza – 24 jaar – 1e kindje – ronde 2 NOD 2 mrt: lcmbertens – 36jaar – 3e kindje (4e zwangerschap) – ronde 4 – Zwanger! NOD 2 mrt: Melllie – 31 jaar – eerste kindje – ronde 1 Nod 3 maart: Knuffeltje  - 25 - 1e kindje - ronde 3? - Nod spoorloos, slaat maand over? Testen negatief... Blijft wachten. NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 NOD 3 mrt: Loethe – 30 jaar – 1e kindje – ronde 7 NOD 5 mrt: LauravdWH – 29 jaar – 1e kindje – ronde 5 NOD 5 mrt: Lizzieh – 22 jaar – 2e zwangerschap,1e kindje – ronde 1 NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje  

Helaas een witte test het is nog vroeg want zit op dag 9 nu maar heb de hoop eigenlijk wel beetje opgegeven. Als het een innestelingsbloeding was op dag 5/6 had ik nu toch al wel positief moeten testen lijkt me. Ik ga nu wachten tot dinsdag of mn ongesteldheid

Kimmiea aaah wat jammer zeg. Maar het is idd nog best vroeg  dus kan nog positief worden hé. Met welke test heb je getest? Ik ga voor je duimen dat het toch nog positief is! 

PatriesN ik heb getest met de early test van de action. Geen idee of die goed zijn ook hoor?
Jij ging zondag testen toch? Waar test jij mee?
BenB balen dat hij nog steeds wit is. Ik snap je teleurstelling!!

Al 3 dagen op een rij een temperatuurdaling, maar nog steeds niet ongesteld. Ik heb nog niet getest omdat ik denk dat dat geen zin heeft.. Dat klopt toch? Na een innestelling gaat je temperatuur toch altijd omhoog?

Lapjesendraadjes, ik heb geen verstand van temperaturen. Ik zie dat je wel overtijd bent. Ik zou morgenochtend een testje doen...
Kimmiea, we gaan ons best maar weer doen... Jij was wel heel vroeg met testen. Met de early testen van de Action had ik bij mijn vorige zwangerschap 1-2 dagen voor NOD een positieve test. Ik was toen wel zwanger van een tweeling, dus waarschijnlijk wat meer hcg toen. Succes!

Terug
Bovenaan