NOD Maart 2019

Fijn Anoni en Deesje!

4 Dagen na NOD. 
Het enige wat ik vervelend vind zijn de rommelende darmen, dat is af en toe echt hinderlijk/ pijnlijk.
Andere signalen;
- koude voeten, rillingen.
- Iets sneller vermoeid dan anders.
- constant zin in eten ?

Zijn wij dan toch echt de as december mama’s?

Voor de dames die hun NOD nog in het verschiet hebben; succes!!! Je hoofd en lichaam kunnen je behoorlijk voor de gek houden. Die ene test moet het toch echt uitwijzen ???
Anderzijds, soms (gevoel) weet je het gewoon!! 

Ik heb  volgende week vrijdag  afspraak met moeders voor  moeders. Maandag belt de fertiliteits arts terug voor het  plannen  van de eersre echo. Ze had deze week vakantie.
Pff en slaap onrustig en vroeg wakker sinds ik weet dat ik zwanger ben. Herkenbaar? 

Hier nog niks te bekennen van ongesteldheid. Dat is fijn maar ook spannend. Als ik morgenochtend nog niks heb dan test ik. 
De vraag waarom mijn man en ik hebben besloten om er niet meer mee bezig te zijn is omdat we merken dat er dan nog een druk bijkomt. We hebben afgelopen maanden financiële wat tegenvallers gehad waardoor er redelijk wat instellingen op ons nek zitten voor een betaling. Mijn man heeft vandaag een half jaar contract gehad dus dat geeft nog onzekerheid, werk vinden lukt voor mij niet en dat geeft voor ons best wel stress en druk. Het liefst zouden we hebben dat alles op rolletjes loopt en dat we gewoon een fijn leven hebben en alles op rolletjes zou lopen, dat is helaas niet zo, dit levert regelmatig onrustigheden op.... 

@Taartjuuuuhh   Wat vervelend allemaal! En dan ook nog de druk om zwanger te willen raken is idd niet niks.
Succes met alles!

Ik denk dat ik door mag naar de volgende ronde..Ik zit sinds een dag of 4 helemaal onder de puistjes. Wat ik dus heb als ik ongesteld ga worden.Heb ook nog maar weinig ‘klachten’.Denk dat ik gewoon ga wachten tot maandag. Is de menstruatie er dan nog niet, dan ga ik testen.

[quote quote=10184759]3 dagen na NOD…. niet ongesteld, negatieve testen…. Is er nog hoop?[/quote]
Heb je goed geteld? Kan het zijn dat je ov later was?
Bij mij werken de testen pas na een week normaal, bij iedereen is de aanmaak van hcg verschillend.
Ook ben ik wel eens 9 dagen over tijd geweest, zonder duidelijke aanleiding.....

Vervelend he? Als je niet weet waar je aan toe bent :(

Terug
Bovenaan