NOD Maart 2019

@deesjep, wat vervelend zeg.. Fijn dat er nu toch een wondertje onderweg is! Hoe voel jij je? Wij zijn 7 maanden bezig geweest met lange en onregelmatige cyclussen (52 dagen..) voor ons eerste kindje!

@stephnovbaby, hoe toevallig!!! Wij zitten echt precies hetzelfde, mijn eerste dag van laatste menstruatie is ook 20 februari haha! Ik heb de 17e een intake. Spannend!
@bluppie, wat spannend. Vervelend dat je al een aantal Mk hebt meegemaakt. Hopelijk gaat deze keer alles zoals het moet gaan. Ik duim voor je mee!
@facha, jij ook gefeliciteerd!
@mutsje, houd je ons op de hoogte?? Succes voor vrijdag!

hopelijk geen dames vergeten te feliciteren!

@deesjep, wat vervelend zeg.. Fijn dat er nu toch een wondertje onderweg is! Hoe voel jij je? Wij zijn 7 maanden bezig geweest met lange en onregelmatige cyclussen (52 dagen..) voor ons eerste kindje!

@stephnovbaby, hoe toevallig!!! Wij zitten echt precies hetzelfde, mijn eerste dag van laatste menstruatie is ook 20 februari haha! Ik heb de 17e een intake. Spannend!
@bluppie, wat spannend. Vervelend dat je al een aantal Mk hebt meegemaakt. Hopelijk gaat deze keer alles zoals het moet gaan. Ik duim voor je mee!
@facha, jij ook gefeliciteerd!
@mutsje, houd je ons op de hoogte?? Succes voor vrijdag!

hopelijk geen dames vergeten te feliciteren!

[quote quote=10184352]@deesjep, wat vervelend zeg.. Fijn dat er nu toch een wondertje onderweg is! Hoe voel jij je? Wij zijn 7 maanden bezig geweest met lange en onregelmatige cyclussen (52 dagen..) voor ons eerste kindje! @stephnovbaby, hoe toevallig!!! Wij zitten echt precies hetzelfde, mijn eerste dag van laatste menstruatie is ook 20 februari haha! Ik heb de 17e een intake. Spannend! @bluppie, wat spannend. Vervelend dat je al een aantal Mk hebt meegemaakt. Hopelijk gaat deze keer alles zoals het moet gaan. Ik duim voor je mee! @facha, jij ook gefeliciteerd! @mutsje, houd je ons op de hoogte?? Succes voor vrijdag! hopelijk geen dames vergeten te feliciteren![/quote]
Ik voel me eigenlijk goed. Borsten worden wel steeds gevoeliger.  Moet iets meer plassen dan normaal maar voor de rest mag ik niet klagen. Hoop op net zon zwangerschap  als bij mn dochter.  Volgens  mijn berekening ben ik net in december uitgeteld. We wachten  de eerste  echo maar af. Maandag belt de fertiliteitsarts me terug voor een afspraak.  Was nu met vakantie. Heb jij al een afspraak  gemaakt bij de vk? 

Hallo dames, 
Ik zou het leuk vinden hier mee te kletsen. Wij zijn bezig voor een 2e kleintje. 1e ronde dan wel maar al meteen rare verschijnselen.
4 dagen naar mijn eisprong een paar dagen licht bloedverlies, daarna tot en met nu oud bloedverlies. Mijn NOD 26ste.... testen negatief 
Wat denken jullie

Hallo dames, 
Ik zou het leuk vinden hier mee te kletsen. Wij zijn bezig voor een 2e kleintje. 1e ronde dan wel maar al meteen rare verschijnselen.
4 dagen naar mijn eisprong een paar dagen licht bloedverlies, daarna tot en met nu oud bloedverlies. Mijn NOD 26ste.... testen negatief 
Wat denken jullie

[quote quote=10184408] Ik voel me eigenlijk goed. Borsten worden wel steeds gevoeliger. Moet iets meer plassen dan normaal maar voor de rest mag ik niet klagen. Hoop op net zon zwangerschap als bij mn dochter. Volgens mijn berekening ben ik net in december uitgeteld. We wachten de eerste echo maar af. Maandag belt de fertiliteitsarts me terug voor een afspraak. Was nu met vakantie. Heb jij al een afspraak gemaakt bij de vk?[/quote]
Super fijn! Ik voel me eigenlijk ook prima. Gevoelige borsten en ontzettend moe.. Af en toe wat buikpijn. Maar verder (nog) geen klachten! Spannend.. hopelijk kun je snel terecht!! Ik heb 17 april intake bij de vk.. vandaag had ik een afspraak bij moeders voor
moeders, vanaf volgende week starten! 

@bluppie, jij bent sowieso dik zwanger! Hoeveel dagen na NOD zit je nu?? 

Terug
Bovenaan