NOD Maart 2019

@LotjeLotje haha herkenbaar die opluchting, had ik ook toen m'n spiraal er net uit was!
ik zie niet hoe ik een nieuw topic kan starten dus vraag het even hier.
heb net een ovulatie test gedaan (om 13:30u) die negatief is, maar heb wel doorzichtbaar, rekbaar slijm wat dacht ik de ovulatie aangeeft
regelmatige cyclus 26-28 dagen en vandaag is dag 12
doe ik iets verkeerd met die test? of komt dat slijm meerdere dagen? het is me eerder misschien ook niet zo opgevallen

@Ramboo wat een goeie tip haha! en ik vind het ook mega spannend! dit zwanger worden is nog maar het begin, dan nog de echo's en alles wat er bij komt kijken en idd giga verantwoordelijkheid. maar het lijkt me ook zoooooo leuk! is er iets in het bijzonder wat je spannend vindt? of meer het geheel?

@Loethe
Eigenlijk vind ik alles wel spannend. Ik heb een maagverkleining gehad en wil dat het kindje goed en gezond ter wereld komt. Zwanger worden is voor ons lastig omdat onze rhesus factor niet bij elkaar passen. Daarom vind ik het spannend want de dokter vertelde ons dat we ons voor moesten bereiden op miskramen en dat we een hoop geluk en doorzettingsvermogen moesten hebben voor een kindje. Niet heel positief maar wel realistisch. Ik denk dat dit alles het wel een beetje spannend maakt.

Lijst weer bijgewerkt, Lisza was eraf gevallen :)
Hier inmiddels cd11, vandaag weer begonnen met ovulatietesten.
Vraagje voor jullie. Vorige ronde heb ik elke dag rond 11u getest (en 1x rond 15u). Toen keurig mijn LH piek gevonden. Vanochtend dus weer rond 11u begonnen, maar maandag en woensdag kan ik niet rond dat tijdstip testen. Wat zouden jullie doen, wel 1x per dag blijven testen en hoe laat dan? Of die dagen 2x per dag testen (1x met ochtendurine en de tweede keer rond 19u?). Volgens app verwacht ik mijn eisprong a.s. vrijdag.. dus verwacht zelf woensdag of donderdag LH piek.

NOD 2 mrt: Lisza – 24 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 2 mrt: lcmbertens – 36jaar – 3e kindje (4e zwangerschap) – ronde 4
NOD 2 mrt: Melllie – 31 jaar – eerste kindje – ronde 1
NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 3 mrt: duimelijntjee – 25 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 3 mrt: Loethe – 30 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 6 mrt: Niet veel soeps – 39 jaar – 2e kindje – ronde 4
NOD 6 mrt: gebruiker10058606 – 24 jaar – ronde 13 – 2de zwangerschap, 1ste kindje – medisch
NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2
NOD 9 mrt: Krekeltje – 29jaar – 1 kindje – ronde 8
NOD 10 mrt: Mandareintje – 30 jaar – 1e kindje – ronde 8
NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD 11 mrt: Bo-Belle – 31 jaar – 1e kindje – ronde 15
NOD 13 mrt: Creating resonance – 29 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 14 mrt: Femstra – 28 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 14 mrt: Moontje- 26 jaar – 1e kindje – 1e ronde
NOD 14 mrt: Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 5
NOD 16 mrt: Gebruiker10082248 – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 17 mrt MandarijntjeX – 32 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 17 maart – Sinneskyn – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 18 mrt: Blijeitje – 35 jaar – 2e kindje – ronde 1
NOD 19 mrt: Zeeuws-meisje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 18 mrt: Sofiratje – 24 jaar – 2e Kindje- ronde 2
NOD 18 mrt: LotjeLotje – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 
NOD 22 mrt: Kimmiea – 29 jaar – 1e kindje – ronde 4 

@Kabouter
Ik test vanaf 10 dagen na mijn 1e ongesteldheidsdag. Ik was 5 februari ongesteld geworden en ben vanaf eergisteren begonnen met testen. Ik test elke dag rond 15 uur. Als ik een dag niet om 15 uur kan testen doe ik de test later op de dag en de volgende dag gewoon weer om 15 uur. Maakt bij mij volgens mij geen verschil. Hoe dan ook, ieder lichaam is anders en als jij 2x per dag wil testen, wat let je. Ik vind testen (ovulatie niet zwangerschap) leuk om te doen. Dan voelt het alsof ik bewust bezig ben met m'n cyclus. Het is nog toch maar wachten... Al heb ik vanaf vrijdag al lichte streepjes.. Ik verwacht m'n ei op 19 februari, even geduld nog. Ik merk wel dat ik, wanneer ik een duidelijke streep zie, meer druk voel om te 'presteren'. 

Hallo lieve dames, ik heb een geheime fb groep opgericht voor alle dames die willen kletsen via fb mag mij toevoegen mijn naam is Nikki vlek en ik voeg je toe in de groep de groep is geheim niemand ziet je berichten !!! 

Daar ben ik ook met een vraag waar ik weinig succes mee had in een andere forum. 
Ik heb sinds zaterdag, dus gisteren, positieve ovulatietesten. Vanmiddag echt wel een knaller.  Gekke is dat ik vanochtend een temperatuurstijging had naar 36,6. Normaal is mijn basale temperatuur 36,3 of 36,2 met een uitschieter naar 36,4. Heb ik nu mijn eisprong al gehad? Wie heeft dit ook gehad?

Terug
Bovenaan