NOD Maart 2019

@nietveelsoeps 
Ik ben een rookie op dit gebied (zwanger worden) maar wel medisch onderlegd en wat ik zelf opmaak uit het lezen/concluderen van de gegevens van basale temp is dat het onderhevig is aan vele factoren en dat je minstens 3 dagen op rij een temp stijging moet zien voor je een conclusie mag trekken. Je kunt ook een nacht slecht geslapen hebben of een goed feestje (met alc) de avond ervoor, of een griepje onder de leden. Het is allemaal mogelijk. 

Lotje Lotje, heel erg bedankt voor je antwoord.
Vanochtend was de temp wederom 36,6. Moet zeggen dat ik zaterdag op zondag en zondag op maandag, wel wat onrustig heb geslapen. Kan ook hieraan liggen. We zien wel. Ben benieuwd hoe mijn temp morgenochtend is. In ieder geval geen heftig feestje, gebruik geen alcohol. Griepje ook niet, wel hooikoorts. Ga in ieder geval vandaag weer een ovulatietest doen, kijken of het streepje dan lichter wordt.

Ik was altijd vaste klant van het NOD topic, maand na maand na maand na maand. Ik moest jullie gewoon even via deze weg een hart onder de riem steken. Helemaal degeen die al een tijdje bezig is.
Verlies de hoop niet

Hey! 
Doordat mn eisprong 5 dagen later kwam schuift mn NOD door naar 1 maart. Zal hier wat meelezen en kletsen en in het Feb topic. Deze week voorjaarsvakantie, en weinig activiteit op de planning. Hoop dat ik hierdoor niet extra gefixeerd word op het forum.

@joena bedankt :) Hier morgen ronde 6 ten einde denk ik. Dus nod 16/17 maart.
Ondertussen is om mij heen weer eens iedereen zwanger. Straks hebben we echt te lang gewacht :S Vind het steeds naarder worden. Eerste maanden was ik nog vol enthousiasme bezig. Maar inmiddels begint de twijfel toe te slaan. Sinds 2 rondes ook actief met ovulatietesten zodat we zeker weten "goed zitten" zeg maar. 

Ja dat zie ik ook om mij heen gebeuren Ixxomi echt gewoon jaloersmakend! Ook ik ben bang dat we te lang hebben gewacht. Maar dan lees ik weer berichten over vrouwen die na een jaar toch zwanger raken en dan zit ik er weer positief in! En ook op mijn leeftijd (36) kan het gewoon.
Volhouden dus! En ondertussen probeer ik mijn huis opgeruimd te krijgen (onbegonnen werk ?), werk ik aan mijn conditie en doe ik andere leuke dingen. Zo hoop ik niet te gefocust zijn op zwanger raken.

De maart lijst wordt al aardig lang! Hopelijk een vruchtbare maand, haha!
ik gebruik nu sinds afgelopen vrijdag (cd 12) ovulatietesten van 2besure en wordt daar eigenlijk nu al gek van. Op nog geen enkele test heb ik überhaupt een licht lijntje, gewoon helemaal niks. Vorige maand had ik op de gok wat action ovulatietesten gedaan en dan had ik altijd wel een licht lijntje. Zou bijna gaan twijfelen of ik die dipsticks verkeerd gebruik of dat ze niet werken hahaha.
Iemand anders ook die ervaring? Vorige maand had ik een cyclus van 27 dagen, dus dan zou testen op dag 12 nu gek zijn (wie weet is de cyclus nu wel veel langer)

Veerveer Ik heb de sensitest gekocht. Oa bij bol te koop. Die worden ook in ivf trajecten gebruikt geloof ik en zijn van 'apothekerskwaliteit' en heel betrouwbaar zeggen ze. Ik ga pas over een paar dagen beginnen. Volgens de tabel die er bij zit moet ik beginnen met testen op dag 14 (bij een gemiddelde cyclus van 31 dagen), maar ik denk dat ik op dag 11 of 12 begin. De afgelopen cyclus was nl 29 dagen.. Ik temperatuur er overigens ook bij. Ik heb dus nog geen ervaring met lijntjes op zo, maar wil je alleen meegeven dat testen op dag 12 helemaal zo gek niet is. Bij een cyclus van 27 dagen zou je op dag 10 moeten beginnen. 

Terug
Bovenaan