NOD maart 2020

<p style="text-align: left;">Nou, op naar de volgende ronde. <br /><br /></p><p>Ik doe mee, 3e ronde, 1e kindje, 30jaar.</p>

Hoi meiden, ik mag me ook melden hier. Na een paar spannende maanden met afwijkende uitstrijkjes heb ik 29 januari mijn spiraal net na mijn eisprong laten verwijderen. Ik had een koperspiraal (hormoonvrij) dus heb altijd een normale cyclus gehad. Ik ben nu ongesteld dus deze maand wordt de eerste ronde. Super spannend allemaal! :)
Ik ben 30 jaar trouwens en we gaan voor ons 1e kindje. 

Hoi dames!
Derde ronde, eerste kindje, 30jaar. Wat duren de weken toch laaaaaang als je wacht op je ovulatie (zoals nu) of nog erger op je ongesteldheid. NOD op 3 maart, en jullie?
Heb de vorige ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt, toen was ie op dag 15. Vanaf welke dag beginnen jullie met testen? Ben benieuwd of het steeds rond dezelfde dag is, iets eerder zou niet erg zijn want mijn cyclus is maar 25/26 dagen.

Liefs

bij mij is t de laatse 2 keren heel verschillend in dec een maand overgeslagen en nu anderhalve week te laat dus geen idee waneer ik zou moeten testen 
normaal gesproken regelmatige ciclus van 27 dagen 
als ik die aan zou moeten houden zou 7 maart me nod zijn 

Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wanneer mijn NOD is. Cyclus varieert een beetje tussen 27-30 dagen. Afgelopen maand ineens een cyclus van 33 dagen. Maar goed als ik een beetje van het gemiddelde uit ga dan zou mijn NOD 14 maart zijn. 
Ik ga deze eerste ronde trouwens direct met ovulatietesten starten. Ik ga vanaf dag 10 testen. 

Terug
Bovenaan