NOD maart 2020

Hallo “nieuwe” dames! 

@Lott Ja wellicht moet ik het daar gewoon op gooien.. ik kijk wel hoe de dagen ervoor verlopen en wat het plan wordt. Ik doe met regelmaat een poging om te stoppen met roken dus die kan ik er een paar dagen van te voren wel ingooien.. 
wat een gedoe allemaal hè.. haha

Yess ook maar vast.

Eigenlijk al 3 rondes willen hebben maar er kwam telkens wat tussen..
Vanmorgen eisprong gehad maar dus niet gezellig kunnen hebben gister of daarvoor omdat ik ziek was.

NOD 22 maart - 1e ronde - 2e kindje

De ronde in maart voelt goed en eisprong valt in het weekend wanneer onze dochter is logeren ;-)

@niempje oehh komt dat even goed uit ;) 
Als t goed is rond as dinsdag mijn eisprong, dus komende dagen maar geregeld gezellig maken. Merk dat ik het op de een of andere manier beter los kan laten, is het niet dan ook goed, ooit zal het wel lukken (neem ik maar voor t gemak even aan dan). Ik merk dat ik ook steeds doe/denk alsof ik al maaaanden probeer, terwijl ik helemaal niet moet klagen. 
Dus, ophouden met doemdenken en lets go with the flow Taroo! 

Hallo allemaal! 
Ik had daarstraks al een bericht geschreven in NOD februari, maar kom tot de conclusie dat mijn NOD al in maart valt ;). Hier dus ook maar even een berichtje plaatsen!
In januari vorig jaar is er PCOS vastgesteld, nadat ik al anderhalf jaar geen cyclus had. Ondertussen dikke 12kg afgevallen en al 2 cycli achter elkaar van 29 dagen. Naar aanleiding van 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar en genetisch onderzoek, kunnen we nu eindelijk aan de eerste ronde terug beginnen! 
Ik zit nu op cd13 en gebruik ovulatietesten. Ofwel krijg ik terug spontaan een eisprong en kunnen we gewoon proberen, ofwel wordt het een lange cyclus en zal ik terug clomid moeten nemen. Vorige eisprong was op cd15, maar ik heb op dit moment enkel een leeg cirkeltje op de CB-test. Streepjes lijken wel iets feller te worden, dus wie weet komt er toch een eisprong aan! We maken het in elk geval gezellig ;). Mijn NOD zou op 1 maart vallen als ik terug een cyclus heb van 29 dagen. Iemand nog ervaring met de ovulatietesten van clearblue?
Even compact:
27 jaar - 1e kindje - 1e ronde (na 2 zwangerschapsafbrekingen) - NOD 1 maart

Hee cha-cha! Welkom, ik vond die van clearblue maar irritant, vooral omdat ze rete duur waren en ik vier kreeg kreeg dat ik de test verkeerd had gedaan terwijl ik precies deed wat er stond ?. Heb nu gewoon weer strookjes van sensitest besteld, die vind ik zelf fijner. 

Lott, ja duur zijn ze zeker ?. Maar het is op aanraden van de gynaecoloog en gezien mijn traject lijken die van CB wel het duidelijkste. Tot nu toe toch al 3/3 gelukt ?. Hopelijk vind ik m'n piek snel! 

Terug
Bovenaan