NOD maart 2020

Hoi!
Na afgelopen maand een week overtijd te zijn toch ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde!
Ronde 2 voor kindje 2. 
NOD is 6 maart 
Groetjes! 

[quote quote=10292552]Leuk lott, we lopen gelijk! Heb ook NOD 2/3 maart.[/quote]
Ik zie dat we met alles gelijk lopen hihi, derde ronde eerste kind en 30 jaar.
Kunnen we samen mooi in spanning zitten straks ?

Ik meld me ook hier! 2e ronde na miskraam. We hebben al een zoontje van 11 maanden. 
NOD 2 maart, ik zie dat er meer zijn rond die datum. Spannend!

Jaaa pff geweldig weer die dagen na ovulatie.. 
Ik ga 3 maart met een vriendin paar dagen naar Praag, kan me nu al vanalles bedenken hoe ik dat moet gaan aanpakken. Als ik niet rook of een wijntje drink (I know, heel slecht), is het meteen voor iedereen duidelijk dat ik zwanger ben. 
Maar wil het ook nog niet vertellen (iedereen om ons heen weet dat we proberen zwanger te worden) omdat ik toch mijn moeder het als eerste wil vertellen met een echo.. Dus heb me al hele theorieën bedacht met antibiotica kuurtjes etc om de schijn die dagen een beetje op te houden.. maar wordt lastig. 
daarbij wil ik graag samen testen met mijn vriend, dus of ik test 3 maart in de ochtend (vliegen smiddags) of ik test pas bij terugkomst 7 maart (als ik dan niet al ongesteld ben).. 
keuzes keuzes :) Iemand nog tips mocht ik toch al op NOD testen en blijkt positief te zijn? 

Jaaaa ik meld mij ook!!
30 jaar, tweede kindje (over 15 dagen alweer twee jaar), derde ronde
maar eigenlijk eerste want heb hele onregelmatige cyclus en dus afgelopen 2 maanden op verkeerde momenten seks gehad ? dus we gaan dit keer voor het eerst met ovulatietesten doen!
ik heb geen idee dus wanneer mijn NOD is maar ik verwacht tweede week van maart (8/9 maart)

TarooXXX lastig, kom je niet weg met zolang we proberen drink en rook ik niet? Wel fijn dat je een beetje afleiding hebt in Praag, hele leuke stad ook!
Ik zou het idialiter ook mn ouders willen vertellen als eerste, maar ook met echo. Maar weet nu al dat ik tegen sommige mensen toch mn mond niet kan houden dus heb t opgegeven al voordat het zover is hihi

Terug
Bovenaan