NOD maart 2020

@Fleurbo ooh spannend ik heb geloof ik mijn NOD vlakbij jou... Dus ik ga duimen voor ons weer!
@@Tarooxxx heel erg gefeliciteerd! 3e ronde dan voor je dus toch wel snel gegaan dan!
@lizvb kan ook je ovulatie zijn geweest die je voelde denk want nu zou je nog niet veel kunnen voelen al zijn er wel een aantal dames waarvan ik heb gehoord dat ze na de bevruchting al wat dingen voelden maar dat is eerder een uitzondering dan een regel denk ik... En innesteling is nog te vroeg voor je met 11 maart je NOD die zou eventueel volgend weekend komen
IK was even een paar dagen afwezig en wilde eigenlijk tot NOD niet echt meer kijken... Maar ik wilde vanaf vandaag met clearblue ovulatie testen maar ben toch gister begonnen. Verwachtte eigenlijk woensdag mijn ovulatie te hebben maar vanochtend pijn en een vaste smiley dus wss toch nu al mijn ovulatie.. ??‍♀️Zo apart.. Mijn luteale fase is dan wss als mijn NOD nog steeds 14 maart is nu 11 a 12 dagen! Dus ben super blij want de vorige 2 keren 9 dagen. Dus nu zou het eitje wss genoeg tijd hebben om in te nestelen. Ik ben denk verdrietig als ik 14 maart ongesteld ben maar ook wel blij als mijn fase dus blijkbaar niet zo kort is. 

@hetmeisje, dat zou heel mooi zijn als je lf nu langer is! Heeft het inderdaad genoeg tijd om te nestelen.
@sylvestertje, jeetje wat vervelend zeg al 39 dagen en nog niks.. Was je vorige cyclus ook zo lang?
Ik me ingehouden om vandaag niet te testen, doe er morgen ochtend wel eentje en dan wacht ik het maar af. Dinsdag of woensdag is mijn nod. Nou heb ik wel allerlei kwaaltjes maar dat komt waarschijnlijk door de griep ?

@Fleurbo: hihi dankje zoon lieve woorden!! Ik had een witte test maar het is oké ;) het is inderdaad mss nog vroeg en als het deze maand niet is , dan kan ik binnen drie weken lekker genieten van de après ski op ski vakantie ? dinsdag NOD en donderdag sowieso afspraak bij de gynaecoloog. Ben eens benieuwd!!!! 
Het enige waar ik wel aan blijf denken is dat ik rozig bloed had eergisteren en dat is exact op 10dpo... was niet veel en erna ook meteen gestopt. Heb dan veel opgezocht over innesteling... wie weet.... Want dat had ik niet eerder. Het is toch spannend hoor ! ?

SuusX, dit is mijn eerste cyclus na de borstvoeding. Ben in december 2018 bevallen. Was op 23 januari voor het eerst ongesteld geworden.. Nu nog niet opnieuw... Dus eigenlijk de eerste ronde. Keer daarvoor was voor mijn zwangerschap..
Ik had natuurlijk direct op een voorbeeld cyclus gehoopt :p heb geen anticonceptie gebruikt na de bevalling omdat ik niet wilde 'ontpillen' . 

Hetmeisje je hebt ook helemaal gelijk! Ik zoek me de afgelopen dagen helemaal rot naar allerlei kwaaltjes, dus het is waarschijnlijk helemaal niets. Vandaag gelukkig de eerste dag dat ik me er gewoon bij neer kan leggen en denken 'ik zie het 11 maart wel'. Dat is een hele fijne, rustige gedachte. 

Ben ook blij als het weer maandag is. Als ik gewoon aan het werk ben heb ik niet zo veel tijd om te zoeken naar allerlei informatie. Dat werkt voor mij beter dan weekend, haha :)

@lizvb jaa snap ik! Ik doe het ook altijd hoor! De vorige keer dacht ik echt ongesteld te worden maar op de dag zelf dat ik ongesteld moest worden ineens last van zere borsten en de ongesteldheid bleef uit... Dus ik dacht oh zou het en toen toch weer ongesteld.. Ik maak mezelf ook gek! Innesteling heb ik bij mijn zoontje wel gevoeld..
@sylvestertje ik had de eerste cyclus na de bevalling een cyclus van 35 dagen dus 7 dagen langer dan normaal... De vorige keer weer normaal en ik heb ook andere gehoord dat de eerste cyclus vaak wat langer duurt.. Ik vond het ook jammer maar was daarna al snel normaal dus ?
@SuusX oeh spannend! Ik ga voor je duimen! Zeker is die wat langere fase fijn. Ik hoop het maar en niet dat ik donderdag 12 maart toch ongesteld word?

Oh ik voel me zo ellendig.. Net op 't toilet bloed verlies.. Ben bang dat het weer niet gelukt is. Zit nu op 10dpo betekend dat ik opeens weer een kortere lf heb word er echt gek van. Heb wel al de halve dag krampen maar had zo gehoopt dat 't nu gelukt zou zijn.
Bij de vorige miskramen begon het ook met bloedverlies rond m'n nod.. Dus kan niet veel goeds betekenen ben ik bang. 

Terug
Bovenaan