NOD maart 2020

Ah das echt shit suusx! Ik duim voor je ?. Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt, wees lief voor jezelf

Wat balen suusX!! Ik voel met je mee ? gewoon zo kut als het niet gelukt is he, sorry voor mijn woorden, maar kan het niet anders omschrijven 
wees maar heel lief voor jezelf en laat jezelf toe om teleurgesteld en verdrietig te zijn 

@SuusX awh wat balen zeg! Wees heel erg lief voor jezelf! maar het is idd goed shit! :(
@FleurX ik had menstruatieachtige krampen maar heel licht dus ik dacht dat mijn menstruatie eraan kwam maar toen kwam er niks en ik had die ochtend getest met clearblue maar negatief de volgende dag toch maar nog eens getest toen een heel licht streepje en toen de dag erna met clearblue een positieve test. Dus het is heel naar want nu met menstruatiepijn, die de vorige keer bij mij ook kwam voor het bloed, ben ik telkens heel hoopvol maar dan komt het bloed ineens toch.. en de vorige keer had ik ineens hele gespannen borsten voor de menstruatie wat ik normaal echt nooit heb...

Aan alle dames met een positieve test, gefeliciteerd!
SuusX, wat naar van je bloedverlies! Dikke knuffel. 

ik moet zelf nog een weekje wachten. Gisterenavond heb ik gedurende een uur wat steken aan m'n linkerlies gehad en sindsdien menstruatieachtige krampen. Bij m'n vorige zwangerschap had ik dit ook, maar ik durf echt niet te hopen ?

SuusX: wat akelig :(! Hopelijk is het snel raak.
Hetmeisje: hier inmiddels op dag 40 en nog niks te bekennen. Ik ga morgen naar de verloskundige voor gewoon een gesprekje. Weet niet helemaal wat ik er van moet verwachten. Maar we zullen zien :) 

Thanks meiden! Het is helaas echt doorgebroken dus jammer genoeg geen innestelingsbloeding.. Voor de zekerheid een test gedaan die was ook negatief. Door naar ronde 14, ongeveer.. Ben de tel een beetje kwijt. Ik ga een verwijzing vragen voor een gesprek bij een fertiliteitsarts mijn lf is dus iedere x rond de 10 en alle miskramen reden genoeg voor onderzoek lijkt mij!
Hoe is het met de andere die rond hun nod zitten? 

Wat naar Suus! Idd reden genoeg voor onderzoek. Hopelijk kan een arts iets voor je betekenen. Ik duim voor je. 

Ik ben blij dat het weer maandag is. Op het wachtbankje zitten vind ik minder erg als ik werk dan in het weekend ?.
Benieuwd hoe het met de rest gaat die bijna kunnen testen. Houden jullie het nog een beetje? 

@sylvestertje,goed dat je een gesprek hebt. Ben benieuwd wat eruit komt, mag toch hopen dat ze na zo lang iets voor je kunnen betekenen.
@suusx shit man! Baal met je mee, ik heel erg verdrietig de laatste dagen. Testen negatief dus vrees dat ik morgen ook code rood heb. Ben echt een wandelend vat hormonen soms, hebben jullie dat ook? Herken mezelf soms niet. 

Terug
Bovenaan