NOD maart 2020

Ik weet eigenlijk gewoon al zeker dat ik helaas niet zwanger ben. M'n afscheiding is zoals altijd vlak voor de menstruatie en voel mij ook niet anders dan anders. Bij mijn eerste had ik echt 6 dagen voor menstruatie gigantische pijnlijk borsten en moodswings. Ik vind het heel jammer en het besef is ook wel even confronterend, maar het is niet anders. Wij hebben dan ook besloten om de komende 3 maanden even te laten voor wat het is en lekker te genieten van alle leuke dingen die we gepland hebben! Ergens rond juni zullen we weer gaan proberen! Dus ik ga nog wel meelezen van alle dames van nu, maar hierna ben ik er even uit. Ik duim uiteraard wel voor jullie!!

@hetmeisje klopt ze blijven ook positief maar lopen ook niet op.. ben daarom ook gestopt met testen want maak mezelf gek. Nu twee dagen overtijd, volgende week een echo ivm eerdere bbz dus denk dat ik daarna pas echt wat rust heb. Dat is natuurlijk t risico met zo vroeg testen, je kan alsnog gewoon ongesteld worden en de langste cyclus die ik afgelopen 2 jaar had was 31 dagen (dat zou nu vrijdag zijn) dus daarna durf ik wat meer blij te zijn. Nu in Praag dus even afleiding doet ook wel goed.. :) 

@VoH balen zeg dat je t zo voelt, maar deze maand was ik er ook bijzonder weinig mee bezig, voel ook helemaal niks van symptomen (op krampen alsof mijn menstruatie voor de deur staat na) terwijl ik de vorige maanden wel echt schijnzwanger was met allerlei zelfverzonnen kwaaltjes.. haha. Dus het kan nog altijd toch? Geen zwangerschap is hetzelfde.. ik duim voor je mee. 

Liefs xx
werkt bij jullie de app ook zo slecht? Ik kan als ik hier wat typ de cursor niet meer ertussen inzetten, dus als ik wat wil toevoegen moet ik eerst hele lappen tekst weer weghalen pfff

Haha ik zit ook altijd op de site! 
Ik heb met m'n domme kop een test gedaan, uiteraard negatief. Zit ook op 5 dagen voor NOD, dus veel te vroeg getest. Maar ik kon het echt niet houden! Nu kan ik er weer even tegen ;).

@lott ja haha ik gebruik de app.. die vertelt ook elke dag weetjes en tips, vind het wel handig. 

@chacha ja lastig hè dat niet testen.. ik had ma/di mijn NOD en had de donderdag ervoor getest (belachelijk vroeg) en was negatief. Zaterdag gewoon “voor de lol” nog maar eens en ik stond te turen in allerlei soorten licht, maar zag toch echt een vaag streepje. De early test gaf hem toen een stuk duidelijker aan.. alles kan nog. 

Haha dat turen is zo herkenbaar! Ik heb de test nu ook nog bijgehouden, ik hou hem constant tegen het licht :'). Ik gebruik de testen van het Kruidvat. Bij m'n vorige zwangerschap was die 's morgens negatief en 's avonds had ik een superdun lijntje. Ik heb die test al 100x gedaan en wist dus ergens wel dat dit niet negatief kon zijn (heb ik nog nooit gehad, als ik echt niet zwanger ben komt er nooit een dwarse streep). Maar dus idd veel te vroeg. Ik ga nu proberen te wachten tot zondag ofzo, dan zit ik op 1 dag voor NOD.

Hoi allemaal, 
Had even een pauze ingelast ivm teveel bezig zijn met alles. Inmiddels zijn we 1,5 maand verder en veel gebeurd in die periode. Wil me dan ook weer hier melden, heb alleen geen flauw idee wanneer mijn eisprong of nod gaan komen. Dit ivm met een miskraam, 18 februari een positieve test en een dag daarna ging het helaas mis. 
Maar we gaan door voor de volgende ronde(wanner die ook mag komen). 

Terug
Bovenaan