NOD maart 2020

Dag dames,
Een tijdje weggeweest en mijn menstruatie uitgezeten. Nu een uur alles gelezen. Een aantal zwanger, wat leuk! Een aantal in de wacht.. en ook een aantal bezig met medische vragen. Spannend en moeilijk soms. 
Wij gaan nu de 6e ronde in voor een 2e kindje. Was teleurgesteld, maar nu ben ik er weer. We gaan op vakantie en dat is onze vruchtbare periode. Wie weet kunnen we nu op een ontspannen manier die tijd doormaken. Ik zet mezelf even in de lijst:

K – ronde 6 – 2e kindje- 30 jaar – NOD?
Annk – ronde 3 – 2e kindje – 30 jaar – NOD?
Gebruiker10209506 – ronde 1 – 4e kindje andere kids zijn10+ (1e voor partner) – 39 jaar – NOD 11 maart?
Liefje – ronde 5 (1ste ronde na bbz) – 26 jaar – NOD?
Danielle Q-M – NOD?
FleurtjeX – ronde 7 1e kindje – 29 jaar – NOD?
Gebruiker10113456 – ronde 12 – NOD?
R1988 – ronde 4 – 2e kindje – NOD?
Mienn – ronde 2 – 1e kindje – 30 jaar – NOD?
Novalee – ronde 8 (ronde 20 onofficieel) – 1e kindje -38 jaar – NOD 1 maart
ChaCha – ronde 1 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – 1e kindje – NOD 1 maart
Lott – ronde 4 – 1e kindje – 30 jaar – NOD 29 maart
SuusX – NOD 3 maart
Caroliene – ronde 6 – 2e kindje – NOD 5 maart
EmmaXx – ronde 4 – 1e kindje – 29 jaar – NOD 5 maart
Gebruiker10120504 – ronde 2 – 2e kindje – NOD 6 maart
Sillasv – ronde 12 – 1e kindje – 23 jaar – NOD 7 maart
PB – ronde 5 – 1e kindje – 31 jaar – NOD 7 maart
VoH – ronde 3 – 2e kindje (2 jaar) – 30 jaar – NOD 8/9 maart
MFE – ronde 3 – 2e kindje (9 maanden) – NOD 10 maart
Lizvb – ronde 1 – 1e kindje – 28 jaar – NOD 11 maart
Aapje – ronde 7 (ronde 3 na mk) – 2e kindje (11maanden) – 28 jaar – NOD 12 maart
Fleurbo – ronde 6 – NOD 13 maart
MaraO – ronde 5 – 2e kindje – 26 jaar – NOD 13 maart
hetmeisje – ronde 4 – 2e kindje (14 maanden) – 27 jaar – NOD 14 maart
Nalaa – ronde 4 – 1e kindje – 27 jaar – NOD 14 maart
Carly – ronde 1 – 1e kindje – 30 jaar – NOD 14 maart
MamaJansen – ronde 15 – 3e kindje – NOD 15 maart
Zwaantje – ronde 12 – NOD 15 maart
Vol verwachting – 1e kindje – ronde 4 – NOD +/- 17 maart
Carolinerkj – 40 jaar – 3e kindje(1e samen) – ronde 11 –  nod 17/18 maart
Niempje – ronde 1 – 2e kindje – 24 maart
GebruikerJane - 2e kindje - ronde 6 - nod 26 maart

@Tarooxx oeh spannend! Maar zo'n echo geeft dan hopelijk idd wat meer rust!
@VoH awh snap ik! Ik had de vorige keer ook gespannen borsten en heeeele erge moodswings maar werd toch ongesteld normaal heb ik wel de moodswings maar nooit gespannnen borsten en dus dacht ik ooh zou het...? maar helaas...dus ik hoop het toch voor je
@AnjaH awh wat naar voor je! Ik hoop op snel een positieve test en een gezonde zwangerschap voor jou!
@GebruikerJane awh ik snap de teleurstelling! vervelend! Hopelijk kan je idd lekker even ontspannen op vakantie! Bij ons zoontje was het ook raak na een lekker ontspannen vakantie ;) Hoe oud is jullie eerste kindje?

Hoi,  
Ik ben nieuw hier en vroeg me af of ik nog bij het lijstje kan (en hoe dat werkt). Ronde 2 - 30 jaar - nog geen kinderen - NOD 11 maart. Temperatuur al een jaar met de Daysy (eerst als voorbehoedsmiddel nu als fertility tracker). Vind het allemaal erg spannend en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hier momenteel wat krampjes maar goed, wat zegt dat hè. Waar ik vooral tegenaan loop is dat ik eigenlijk niet elke dag de temperatuur wil invoeren in de app, want dat maakt me zo zenuwachtig, maar tegelijkertijd kan ik mezelf niet tegenhouden haha. 

Hey allen,
Ik meld mij ook weer. Ben er klaar mee pffff
Maandag NOD, klein beetje roze bij afvegen, de rest van de dag niks, dinsdag niks, einde van de dag zette het door dacht ik. Woensdag niks, vanmiddag ineens weer raak. Bleeeeeh
Dat half gebakken gedoe ben ik zo klaar mee. Ik was er deze keer wat minder mee bezig, ook niet op het forum gekeken. En dan toch denk ik vandaag, zou het dan toch. En zodra ik het denk wordt ik dan toch echt ongesteld.
Maar ja op naar ronde weet ik veel...Nu anderhalf jaar bezig en 9 maanden wat serieuzer, toch maar de ovulatietesten besteld van ClearBlue.
Iemand tips voor het gebruik hiervan?
Voor iedereen, succes met de pogingen en fingers crossed dat het nu gaat lukken!

[quote quote=10298771]Nu anderhalf jaar bezig en 9 maanden wat serieuzer, toch maar de ovulatietesten besteld van ClearBlue. Iemand tips voor het gebruik hiervan? Voor iedereen, succes met de pogingen en fingers crossed dat het nu gaat lukken![/quote]
Toevallig heb ik vandaag voor het eerst de test van CB gebruikt! Ik wist eerst niet dat er nog twee verschillende waren, maar ik heb de geavanceerde, met de knipperende smiley. 
Ik vond dat ik best lang moest wachten voordat er überhaupt een resultaat kwam te staan, maar wellicht ben ik te ongeduldig. 
Die test meet dus in eerste instantie een oestrogeen-niveau en als die stijgt krijg je een knipperende smiley. Dat zou dan 4 dagen voor je LH-piek kunnen zijn. Als je LH-niveau dan ook stijgt wordt de smiley 'vast'.
Nadeel is wel dat als je pas tegen je ovulatie-dagen aan begint aan de test, dat het best kan zijn dat je geen knipperende smiley krijgt, maar gewoon een leeg rondje of meteen een vaste smiley. Hoe dat komt? De eerste keer meten gebruikt dat apparaatje als referentiepunt. Als je dus pas meet op het moment dat je oestrogeenniveau al hard aan het stijgen is, dan wordt dat je 0-punt en zal dat ding nooit meer zeggen dat het nog veel meer is gestegen.
Volgens de gebruiksaanwijzing moet je daarom ook echt op dag 6 al beginnen met testen, wat voor CB dan weer een goed verdienmodel is, want ze kosten zo'n 25 tot 30 euro voor 10 dagen, hahaha. 
Oh en in vergelijking met andere testen moet deze dus juist wèl met ochtendurine. 

@Novalee nee pfff inderdaad zeg dat is echt weer zwaar “&€?#\$}# Vooral dat wachten en dan toch later zijn dan je NOD, maar dat t dan alsnog komt..

Oh wat ontzettend naar Novalee, zo oneerlijk :-(. Liever dan gewoon direct duidelijkheid. En als je dan een beetje roze hebt met afvegen denk je waarschijnlijk INNESTELING! Helemaal als je dan daarna niet ongesteld wordt.. 

Terug
Bovenaan