Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weer een zwanferschapsaankondiging in mijn omgeving, begin m nu wel te knijpen voor zondag. Gelukkig word ik met de maand korter voor mn NOD zenuwachtig maae ik wil gewoon ook zo graag??
Hee stiipje spannend joh!
Ik had net een mini beetje bloed met afvegen, afgelopen maanden een constante cyclus dus zou te vroeg zijn. Jammer dat je niet gewoon weet wat het is ? ga je ook niet hopen op een innestelingsbloeding
@Lott: Pfoe, dat is heftig zeg... als je zoveel zwangerschappen hebt in je omgeving!
bij mij 2 vriendinnen die nu zwanger zijn, vind ik ook altijd lastig om te zien, hoewel ik heel blij voor ze ben!
Virtuele knuffel! En hopen dat het bij jou ook raak is deze maand!
Poeh wat veel positieve testen!!! Leuk hoor!
Voor de niet positieve testers onder ons....fingers crossed!
Vraagje: we hadden op dag 20 geklust en toen had ik wat bloedverlies.
Ik zit nu op dag 23 en heb wat hartkloppingen en kortademigheid in de ruststand welke gelukkig snel weer weg waren. Iemand ervaring mee?
Maak mij geen zorgen hoor en heb deze keer helemaal geen symptomen die zouden duiden op een zwangerschap maar ben gewoon nieuwsgierig
Groetjes
Ik heb nu ergens mijn NOD. Ik durf niet te testen. Heb in februari een miskraam gehad. Zijn er meerdere die gewoon nog een week langer wachten voor ze gaan testen?