NOD maart 2020

Daniëlle Q-M dank je. Maar ga de volgende testen nog afwachten. Denk dat ik dna juist al onder december ga vallen x

Hallo allemaal!
Vrijdag avond had ik wat bloedverlies. Ik dacht dat mijn menstruatie op gang zou komen. (8 jaar niet gemenstrueerd ivm spiraal, deze is nu 2 maanden geleden verwijderd). Echter was dit van korte duur. Hooguit een dag. Vandaag (3 dagen later) voor de zekerheid een test gedaan. Deze was heel licht, bijna niet zichtbaar. Om deze reden een andere merk test gedaan. Deze was ook zeer licht zichtbaar. Daarop besloten om de test van kruidvat te halen. Ik had namelijk gelezen dat deze gevoelig zijn. Deze streep was beter zichtbaar, maar nog steeds licht. Volgens mij betekend dit dat ik zwanger ben? Kan ik ergens een foto uploaden?

Hallo allemaal ,

Ik ben hidaya en heb 1 zoontje van 8 jaar na poging 7 ivf ben ik zwanger geraakt van hem 
Ben nu 7 jaar bezig voor de 2de helaas heb il al mijn pogingen ivf gehad laatste was december. 
Maar ben nu 5 dagen over tijd en heb getest, zie een lichte streep weet niet of il nu blij moet zijn omdat ik tocht buikkrampen hen hele lichte wel 

@Lynn Leeuw, 
Ik zag je andere topic ook, de testen zijn duidelijk positief! Gefeliciteerd! Je kan altijd (evt. over een paar dagen) nog een clear blue met wekenindicator test doen! 
@hidaya
Buikkrampen horen er wel een beetje bij, dat zijn je darmen of het toch al wat oprekken van de baarmoeder wat een vervelend gevoel kan geven. Van mij toch een gefeliciteerd! Je hebt er lang genoeg voor gestreden!

Terug
Bovenaan