Nod maart 2021

Hoi Dames,
Ten eerste mijn felicitaties voor de zwangeren! En die naar de volgende ronde gaan succes ??
Ik wilde deze ronde (5) minder mee bezig zijn. Dit is redelijk gelukt. Vandaag mijn NOD veel menstruatie achtige krampen (heb ik niet vaak) maar geen spoor van bloed. Gisteren getest maar was natuurlijk negatief....is er een mogelijkheid dat dit nog positief kan worden? 

Hallo meiden, 
Ik volg dit forum al een tijdje en het lijkt mij ook leuk om mee te schrijven. 
Voor ons is het ronde 3 na mk, 2e kindje. 

Alleen mijn nod is pas 7 april. Weet niet of dat een probleem is? 
Gefeliciteerd voor de meiden die deze maand zwanger zijn en de andere dames nog even geduld, ook daar komt hopelijk binnenkort verandering in ❤️

Hoi lieve allemaal! Ik heb even een tijdje niks van me laten horen. Wilde er toch wat minder mee bezig zijn. Wat leuk om zoveel hartjes op het lijstje te zien! Gefeliciteerd allemaal! Voor de andere dames veel succes de volgende ronde.
Mijn NOD is morgen/overmorgen. Heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Weinig tot geen klachten dus ik denk dat ik ongesteld ga worden. Verder zit ik een beetje in dubio, heb morgen een afspraak bij de tandarts om foto's te laten maken. Morgenochtend vroeg maar testen denk ik..

Terug
Bovenaan