Nod maart 2021

@stradolia ik ben soms best jaloers op de dames bij wie het zo makkelijk gaat☺️maar aan de andere kant vind ik het natuurlijk heel erg fijn dat jullie er niet zo eindeloos lang op hoeven te wachten?heb je een foto dat maakt het toch wat echter

@stadiola! Wauw!! Heb je een foto! Wat fijn voor je zeg. De eerste ronde!! Gefeliciteerd 

@wondertjedrie, snap het zo goed. Dat had ik ook. Vooral als het mensen zo snel lukte en ik was zo lang bezig. Iedere maand voelde je je er toch wel een beetje rot om. Soms ook even afstand genomen van het forum. Dus sta ik aan de andere kant. Dat ik ook wel eens fijn haha. 
Hopelijk voor jou volgende maand meer geluk!!! ♡♡

Ja zeker, op de eerste foto een test van action en kruidvat 2v5. Echt een licht streepje te zien. Op aanraden van een aantal dames hier vandaag nog een CB test gedaan, en die kon niet missen!

Ik duim voor iedereen die bezig is dat het snel raak mag zijn ❤❤❤

Hoi allemaal, ik had bewust deze maand weinig meegelezen.. Helaas vandaag ongesteld geworden dus ☹️ mijn cyclus is niet zoals het zijn moet.

Succes voor iedereen & felicitaties voor de dames die zwanger zijn!

[quote quote=10427606]Hoi allemaal, ik had bewust deze maand weinig meegelezen.. Helaas vandaag ongesteld geworden dus ☹️ mijn cyclus is niet zoals het zijn moet.

Succes voor iedereen & felicitaties voor de dames die zwanger zijn![/quote]Wat vervelend, ik snap dat je dan even afstand neemt. Hopelijk voor jou ook een positieve test in de toekomst ❤

Gefeliciteert Stradolia! Mijn nod is vandaag maar ik wacht nog even met testen. Heb het gevoel dat ik gewoon ongesteld wordt.

Terug
Bovenaan