Nod maart 2021

@Kleine Purk hier al een stiekeme test gedaan.. Wit dus.. ja.. Ga ook echt niet meer testen tot na 2 maart.. VOLHOUDEN.

Ik begin nu de hoop weer een beetje te verliezen.. Voor deze ronde dan. Echt wel stemmingswisselingen enzo beetje PMS achtig als normaal. Maar we will see:).

Hee meiden. Gebruiken jullie ovutesten? Op welke dag in de cyclus beginnen jullie hier mee? En hebben jullie positieve ervaringen met de roze clear blue? Ik zit nu op dag 9 in de cyclus en super onregelmatig dus ik dacht ik begin maar alvast met testen.. maar tot nu toe nog geen smiley.. in de vorige cyclus wat geoefend met die testen en toen ook geen smiley gevonden.

Ik gebruik de roze CB al al meer dan een jaar en zeer tevreden van. Steeds netjes 2 dagen een smiley (uitzonderlijk eens 1 dag, hetgeen normaal is). Op de 2e dag voel ik mijn eisprong ook, dus dat klopt behoorlijk bij mij.
Ik start te testen op dag 10 of 11 gezien ik op dag 12 normaalgezien de eerste smiley heb (soort zekerheidsmarge van 1-2 dagen)

@ FloorElvira wat ontzettend jammer :( :(

Ik had de 18e de eerste 'vaste' smiley. Eerste keer dat ik ovutesten gebruik. We hebben het die week meerdere keren gezellig gehad. Ook 18,19,20.
Nu maar afwachten. Maar het DUURT. ZO. LANG.
Ik ben met niets anders bezig. Continu aan het nagaan of ik al iets voel. Wat niet kan want innesteling zou op zn vroegst dit weekend zijn denk ik (als het al gebeurt..) 
NOD is +/- 6 maart. 

Terug
Bovenaan